Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Tentoonstelling Ghent Railroad Assocition

Gestart door Val-Rikard, 01 juni 2013, 19:23:14 PM

Flanders_JS

maandagavond ben ik in de buurt voor mijn werk, moet nog wel lukken om er te geraken. Is maar 11 minuten rijden van mijn klant.
 

modeltreinbart

Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Havoc

Is dat nog altijd in die oude telefooncentrale naast de spoorweg? Ik werk wel niet meer in de buurt maar heb wel zin om eens langs te komen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

inderdaad, trouwens foto staat van het model in de voorlaatste MSM dacht ik !

Groeten Peter ;)

modeltreinbart

Het station Gent Zuid is echt de moeite om eens af te zakken naar Gent .
Prachtig gebouwd
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

wouterdt


Flanders_JS

Ben er niet geraakt. Moest 'de sterre' passeren...
 

Metpetergaathetbeter

misschien zondag ook eens afkomen ? Gaan proberen daar toch met wat volk van het forum daar te zijn ?

misschien moet Rik ons die dag nog maar eens iets laten zien, laatste maal wanneer hij dat deed moest ik helaas werken !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 juli 2013, 21:44:38 PM
misschien zondag ook eens afkomen ? Gaan proberen daar toch met wat volk van het forum daar te zijn ?

misschien moet Rik ons die dag nog maar eens iets laten zien, laatste maal wanneer hij dat deed moest ik helaas werken !

Groeten Peter ;)
Zondag met 't veloken it is, voor -of namiddag maakt niet uit, maar eens wat mensen van het forum tegen het lijf lopen kan geen kwaad.

Groeten,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Val-Rikard

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 juli 2013, 21:44:38 PM
misschien zondag ook eens afkomen ? Gaan proberen daar toch met wat volk van het forum daar te zijn ?

misschien moet Rik ons die dag nog maar eens iets laten zien, laatste maal wanneer hij dat deed moest ik helaas werken !

Groeten Peter ;)

Nu zaterdag vertrek ik naar Frankrijk op vakantie, maar de andere clubleden zullen je zeker met open armen ontvangen.

Groeten Rik

bellejt

ik zal in vroege namiddag langskomen want moet om 15.30 thuis zijn.Kwestie van damesvoetbal.

dani

zondag 28 juli dus, vroege namiddag....  dat zou wel es kunnen goed uitkomen
Wie weet zijn wij er dan ook wel

By the way, mag onzen  viervoeter mee komen of niet ?   't is maar ne kleine "broekhoest", maar vraag het toch liever op voorhand.   ( het is ne WestWeiler.....;   dus ne Westie (een cesarke) die soms denkt dat hij ne rottweiler is maar toch niet bijt)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bellejt op 24 juli 2013, 08:11:54 AM
ik zal in vroege namiddag langskomen want moet om 15.30 thuis zijn.Kwestie van damesvoetbal.

billen inwrijven ?  ;D
Groeten Peter ;)

dani dat moet lukken I
groeten Peter ;)

PeterC

Volgens RailTime zouden wij rond 13:20 in Merelbeke kunnen toekomen en dan flink stappen (850 m).
Groetjes, Peter


bellejt

Damesvoetbal op TV : euro 2013.Vergeet je de wagons niet Peter.Kunnen we die wielen omruilen.