Niet zo nieuw lid

Gestart door dani, 03 mei 2013, 13:28:48 PM

dani

Hallo allen,

Ik lees al even mee, maar reageerd nog niet tot nu.
Ik zal me even voorstellen.  Ik ben Dani(el),  46 lentes jong, gescheiden vader van een bijna 14-jarige schat van een dochter,  en ben sinds 2 jaar aan een H0 3-rail baatje op m'n zolderkamertje aan het bouwen, dat klein is begonnen en steeds maar uitbreidign neemt. 
Ik woon in Aalst (O-Vlaanderen) en mijn ander hobbies zijn motorrijden, miniaturen verzamelen (vooral VW en Porsche) en regelmatig een ritje met de VW kever(s) maken.
Ik heb mijn baantopicje al gestart en even mijn "systeem" voorgesteld, dus bij deze denk ik een eerste kennismaking al te hebben gedaan. 

Tot binnenkort in één van mijn draadjes

Dani
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Dani

Niettegenstaande wij elkaar kennen(van andere fora) wil ik U hier eveneens welkom heten !

Hopelijk steek je hier ook nog iets op en kunnen wij ook iets van jou leren, alvast een aangename, leerlijke tijd hier !

Groeten Peter ;)

Ps als je een mop kent dan mag je ze hier ook plaatsen, ik heb alvast gezien dat je het juiste draadje al gevonden hebt ;)

dani

so we meet again, Peter....   wat leuk !!!!!

Ik zal 't er maar gelijk uit gooien :   "King Sasch" heeft in al zijn benepenheid beslist me een maand te bannen, omdat ik me niet zomaar wou neerleggen bij zijn beslissing om niet te zoeken naar een oplossing voor mijn probleem op 3-rail.     Inmiddels heeft een andere mod die het WEL goed meent de zaak toch onderzocht, en er is weinig aan te verhelpen.

De leden van het betreffende forum WETEN zelfs niet van deze ban af, dat wordt in alle talen verzwegen, en iedere post die er ook maar aan raakt wordt onherroepelijk gewist door de mods, het lijkt dus alsof ik m'n rug heb toegekeerd.   

Dat zal mij niet tegen houden om me hier lekker te nestelen en mijn verhaal te vertellen.  Ik ben gewoon wie ik ben.

Dani
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Dani, zond je een berichtje(eens kijken naar mijn berichten)

Groeten Peter ;)

dani

ik heb je het hele verhaal even kort samengevat, Peter.  Bedankt voor je PB'tje !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Ook welkom hier.

Groeten,

Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Sattrickske

Aha, hier zit je dus...
'k ben ondertussen ook geregistreerd geraakt.  't Ziet er hier wel veel beter uit, dan van waar we kwamen hé! ;)

PeterC

Dani,

Zoals ik reeds bij Patrick (Sattrickske) heb geschreven: er is blijkbaar een volksverhuizing aan de gang bij het 3rail forum. 

In ieder geval welkom!  Laat de foto's en de beschrijvingen maar komen!

Citaat van: Sattrickske op 03 mei 2013, 20:12:15 PM
...'t Ziet er hier wel veel beter uit, dan van waar we kwamen hé! ;)

In elk geval VEEL minder bladvullend gelul  8)  Foei van mij!


Groetjes, Peter


Geert

Ook eens wat tijd steken om wat 3 railers te verwelkomen.

Welkom Dani, ik kende je al van het 3 rail forum, al was het maar omdat je persoonlijke foto op dat forum grappig is, of ben jij echt zo... De foto was al genoeg om te weten dat jij gereageerd had op een draadje.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

dani

#9
Speciaal voor Geert   (en anderen) en om het herkenbaar te houden, post ik bij deze ook hier mijn "eigen" foto als avatar.. 
Kabouter pinnemuts,  de "Grote Belgische Tuinkabouter" is terug.

Voor de mensen die verder nog biologische of biometrische gegevens nodig hebben...

Mijn lengte : 1m84
Mijn haarkleur :    9 mm
Mijn haarlengte : donkerblond maar haast onzichtbaar
Mijn gewicht :  3 cijfers,  laatste is een "nul"
Mijn schoenmaat : een bescheiden 47   (46 als 't grote maten zijn)
Mijn ogen : blauw met een trekje sarcasme
Mijn Facial Hair : sikje en snorretje
Mijn grootste troef :  humor   (soms bizar, soms ongepast, maar altijd stuntelig)
Mijn borstomtrek :   meetlint is net te kort
Mijn favoriete uitspraak :    "YOLO"  (you only live once)
Mijn RR :  130/80
Mijn rikketik : 68 in rust ,  110 bij 69
Mijn telefoonnummer :  79.72.04

Diploma's :  ik weet van alles iets, maar van niks alles.... 
(ben maar een simpel man, mijn grootvader was een boer en die haalde zijn aardappelen uit de grond, niet uit de Carrefour of de Delhaize)
Voor degenen die het serieus willen weten :  ingenieur electromechanica, robotica en procestechnieken, maar al 20 jaar IT'er in hart en  blaas.


Nog iets vergeten ?


Ja nog één ding : ik heb een licht vorm avn dyslexie...  Soms tik ik fouten die ik zelfs niet eens zie.  Na herlezen kan het zijn dat ik ze heb, maar soms helemaal niet
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

edit :   dit was een zotte bui...  meestal beperken zich die tot 1 a 2 per week, uitzonderlijk 3 als ik een goeie week heb
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Sattrickske

Tiens dat IT'er, zit er precies ingebakken bij de ingenieurkes.  Is bij den deze niet anders...
En cool dat je je avatar terug hebt, zo ken ik je weer ;D

viking

Hallo Dani,
ook je weg naar hier gevonden ;D;
Had een vermoeden wat er gebeurd was aan de andere kant  8) laatste tijd nogal veel déja vu van Lucien zijn case kende ik de details en jouw probleem bevestigd dat enkele vertrekkers analoge reacties en problemen hadden.

Spijtig dat dit op een hobbyforum zo moet gebeuren tussen "gelijkgezinden"
Ik zie hoe langer hoe meer 3railers op duiken bij benelux en hier.
Doe je ding hier maar dan kunnen we er hier van genieten  :D

grts

Johan

oetbeem

Welkom mede 3 railer :D

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

Stieven76

Welkom.

Ikzelf woon in Erondegem, niet ver van jou dus  :)

Nu valt wel mijne euro dat ik mezelf hier ook nog niet voorgesteld heb, zal dat dan ook maar eens doen.  :D

Grts,
Stieven