fusie

Gestart door loebaske, 01 mei 2013, 16:29:46 PM

loebaske

Voetbal ploeg Beerschot gaat fusioneren met Anderlecht.
De nieuwe naam word  BeersLecht  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Metpetergaathetbeter

Loebaske eigenlijk is dat niet zo leuk voor die supp. al die moppen te moeten aanhoren !

Trouwens mijn collega lijdt ook aan dezelfde ziekte (And.supp) en ik stak op zijn tikkaart op het werk een bon met vermelding :

Deze bon is geldig om het trappen van één strafschop ZONDER keeper ! De volgende morgen deed ie alsof hij niks gelezen had maar aan de trekken van zijn neusgaten te zien had hij het briefje wel gelezen, hopelijk wint Standard zondag want daar supporter ik dan weer voor !

Ik zei vorig keer ook dat play-offs geldklopperij zijn en dat de 6de geplaatste ploeg nog kampioen kon spelen,iedereen lachtte met mij tijdens de lunchpauze, maar later werd er steeds minder en minder gelachen, Standard deed dat al bijna eens mocht de aanvallende speler geen schop in het gezicht gekregen hebben van de Genkse verdediger, Standard was zo van slag dat er geen opstootje van kwam wat bij zo'n gebeurtennissen toch gebruikelijk is (en was)

Groeten Peter ;)

loebaske

tja...als het een rolstoel patient was zou het wel kunnen.... en van de voetbal niet....
Trouwens ik ken niets van voetbal of andere sporten, dus vond ik het grappig...

OMC

Leedvermaak onder voetbalsupporters moet kunnen, maar wat er met Beerschot gebeurt wens je niemand toe en zeker de die-hards niet wiens leven rond voetbal draait (wat mijn inziens overdreven is, heb zelfs ook een favoriete ploeg in eerste klasse die successen afwisselt met dieptepunten maar het leven gaat verder). Wanbeleid + een voorzitter die volgens emoties handelt is een recept dat tot faling kan leiden.

Maar met Anderlecht lach ik eens goed, tenslotte onze aartsrivaal. Zij hebben ook al genoeg stof om te lachen met ons, dus de balans is in evenwicht  ;D
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

janieburton

#4
Ik heb zo mijn bedenkingen.

Wat is de verantwoordelijkheid van een treinbestuurder? HEEL VEEL en die verdient per jaar 1/10 van wat een gemiddelde Belgische voetballer per jaar ontvangt en dan spreek ik nog niet over de voetballers in het buitenland die verdienen per week wat een gemiddelde werknemer in Belgie PER JAAR verdient (sommige werknemers in België moeten het stellen met ongeveer 1000€/maand)

Wat is de verantwoordelijkheid van een voetballer? nul komma nul en ze verdienen te veel

 

janjozef

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 mei 2013, 16:41:15 PM
Standard deed dat al bijna eens mocht de aanvallende speler geen schop in het gezicht gekregen hebben van de Genkse verdediger, Standard was zo van slag dat er geen opstootje van kwam wat bij zo'n gebeurtennissen toch gebruikelijk is (en was)

Groeten Peter ;)

volgens mij hebben ze op zulte-waregem 2 doelpunten gekregen,

jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Metpetergaathetbeter

over die ene ben ik het volledig 500% eens
over die andere is volgens mij niet te zien of de bal doorgekopt werd en door wie, werd die niet geraakt dan was het ook geen buitenspel daar de speler vertrok voor  het ogenblik van de voorzet,mocht het mogelijks een goal van een andere ploeg geweest waar anderen voor supporteren dan had er ook niemand er aan geweest ! De bal had evengoed door de verdediger (en niet Buylens) doorgekopt geweest zijn, maar mijn idee kwam er niemand aan want bal veranderd niet van richting, vervolgt gewoon zijn getrapte weg;

Zag verschillende matchen op computer en wat blijkt dat de fases waar Standard dan recht had op penalty's(tegen Zulte dacht ik ook) dan zie je die niet in de samenvatting, andere Vlaamse ploegen(bv waar VTM vroeger(of nu nog) sponserde die fases met mogelijk ontzegde penalty's die zie dan wel. Trouwens een speler voor buitenspel tegen Zulte gefloten niettegenstaande er nog 2 spelers na hem elders op het veld stonden, die was dan mogelijks ook alleen op de keeper afgegaan met mogelijks goal of penaty tot gevolg(die Standard dan wel in de goal krijgt). Ik denk dat dit fases zijn die elke ploeg te beurt vallen en gelukkig voor Standard op het beste moment. Vorig jaar verloor Standard minstens 2(of zelfs 3x) door een goal uit buitenspel positie, maar daar kraaide dan niemand over !

Groeten Peter ;)

PS Wees eens eerlijk als Standard zijn spel kan spelen zijn ze toch de mooist(op zijn Engels)spelende ploeg !

philippe_007

Bah,
al die eerste klassers hebben allemaal ontzettend veel schulden bij de RSZ,
Dus nog een beetje wachten en beerschot zit terug samen met deze ploegen (in de 2de klas   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D)

janjozef

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 mei 2013, 14:12:36 PM


PS Wees eens eerlijk als Standard zijn spel kan spelen zijn ze toch de mooist(op zijn Engels)spelende ploeg !

Inderdaad ze zijn het mooist, nu nog leren tegen een balletje stampen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem