Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

verrassing! Reeks 26

Gestart door diesels, 18 januari 2006, 06:52:50 AM

diesels

Ik was redelijk verrast toen ik geattendeerd werd op dit:

http://www.rocky-rail.com/Mehano%2026/MEHANO%2026.htm

groeten Sicco

Peter

Als dat waar is "YES,YES,YES !!!!"
Heb de vorige 26 gemist en als Mehano...... Fantastisch.
Peter [:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

treinbeginner

zullen dan meer dan ??n bank moeten overvallen of de lotto winnen (grapje[:D][:D])
 

svvander

citaat:
Geplaatst door treinbeginner

zullen dan meer dan ??n bank moeten overvallen of de lotto winnen (grapje[:D][:D])



Ik denk da ge meer succes zult hebben met het eerste... en ge komt er nog mee in de krant en op tv! [:D][;)]
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

svvander

citaat:
Geplaatst door treinbeginner

zullen dan meer dan ??n bank moeten overvallen of de lotto winnen (grapje[:D][:D])



Ik denk da ge meer succes zult hebben met het eerste... en ge komt er nog mee in de krant en op tv! [:D][;)]
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

doomslu

Fantastisch nieuws, maar straks moeten we gaan klagen dat er te veel belgische modellen op de markt komen ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Je hebt gelijk Maxim.
Met Mehano is het ook zo dat ze die lok een hele tijd zullen produceren (laat ons dat hopen), zodat je ook niet meteen naar de winkel hoeft te rennen als hij uit komt, en je dus de uitgaven kunt spreiden.
We hebben in ieder geval een fabrikant die aan ons, belgskes, denkt ! [:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

Dit wordt ongezond, mehano verwend ons veel te veel. [:D][:D]

Maar voor de rest kan ik het met maar 1 woord beschrijven: schiterend
Tom

tonycabus

Nogmaals, Rocky Rail mocht Mehano maar blijven invoeren als hij zelf geen modellen construeerde. In overleg met de fabriek heeft hij dus zijn geplande modellen door hen laten bestuderen, en het resultaat laat blijkbaar niet op zich wachten. Persoonlijk denk ik dat de verkoop van de 77 meegevallen is en de belangstelling voor de 51 enorm. De kwaliteit van Mehano in het "speelgoedgamma" was al behoorlijk, dus kon dit sukses niet uitblijven.
Mooi meegenomen, zeg ik maar.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

rgp

Dag,

Het is ook een winst voor rocky, want de leveringstermijnen voor zijn eigen modellen waren veel te lang, te slordig.

En dat er veel belangstelling is voor de 51 is juist, maar de verkoop zal toch veel lager liggen dan bij de 77 (waar er nog 700 onverkocht zijn)

Roland

janjozef

och nog 5 andere nummers en die 700 zijn weg.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem