Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

conducteur

Gelukkig zijn de palen geen (holle) buizen van op je rapport, een goed teken. 8)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Martin Welberg

Sorry Rian, die laatste die snap ik nie helemaal,  rapport en holle palen  ???

Michael

Citaat van: conducteur op 29 juni 2013, 13:15:44 PM
Gelukkig zijn de palen geen (holle) buizen van op je rapport, een goed teken. 8)

Martin, buizen kunnen in Vlaanderen ook een synoniem zijn voor onvoldoendes, als je in de examen tijd zit en je ziet je paaltjes op jou baan aan als buizen(=onvoldoendes) dan heb je straks met je rapport thuis wat uit te leggen. ;D ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Get it, had er wel wat voor oa duits   ;)

Martin Welberg

Eindelijk klaar met het schilderen van 100 en wat meer paaltjes [:D]..begin gemaakt met het verlijmen van die dingen en wat balkies er bovenop..



bijna klaar met het andere schilderwerk, hier en daar wat fine tuning en een paar touch ups ..






Gerolf

Zoveel paaltjes plaatsen, je moet het maar willen doen  :o
Maar ik denk dat je resultaat die moeite zal lonen  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Martin Welberg

 ;D En dan staat er nog een in de planning over 3 modules  ::)

oetbeem

Schitterend stukje vakwerk!
Ik ben benieuwd naar de volgende update

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

Tjalling

Dat wordt mooi, Martin!
Vooral die eerste foto laat duidelijk zien wat een enorme hoeveelheid paaltjes het eigenlijk is  ;D

Succes!

Groet,
Tjalling
 

Martin Welberg

Thnx Tjalling ! Op het moment bezig met poten onder 3 verdere bakken, knoop er nog een 3 meter 75 bij aan  ;)

Michael

Citaat van: milocomarty op 03 juli 2013, 10:06:20 AM
Thnx Tjalling ! Op het moment bezig met poten onder 3 verdere bakken, knoop er nog een 3 meter 75 bij aan  ;)

Martin blijkbaar heb je nog voldoende tijd over, bestaan jou dagen ook uit 36 uren???
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Hmmm, 16 /18 werkbare uren  ;) ;D

Kautenbach

ff rekenen, 18 uur per dag, maal 7, en dan nog ongeveer 35 weken, och, 4410 uurtjes bouwtijd, da's 1176uur/m1 gaat met grootste gemak 8) 8) 8) 8) makkie klaar voor maart '14 kun je zelfs nog wel ff biertje tussendoor drinken  8) 8) 8) 8)

Martin Welberg

Gaat wel een 10 uur maal 6 per week vanaf, minimaal een beetje werken en de kost verdienen.....anders kan ik dat biertje niet betalen  ;)

Martin Welberg

Werkplaats is relatief koel en een stuk beter  te doen dan de zolder..
Bakje 4 op z'n poten en voorzichtig weer begonnen met rails leggen. Wil er nog een kleine 15 cm uitsteek aan bouwen om het geheel wat minder lang en recht te maken...totale lengte nu 4.4 meter