Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Modeltreinexpress NL ervaringen

Gestart door Anarchy, 13 februari 2013, 12:29:52 PM

Buikske

Reeds jaren tevreden van MTE, verzendkosten voor België = €12,50
Voor €10,00 per jaar kan men lid worden. Liggen de prijzen nog lager.

Lippe, even goede ervaringen, verzendkosten €9,50
Hier werkt men met bonuspunten.

Prijzen liggen bij beide winkels meestal evenredig.
Maar vergelijken kan nooit geen kwaad.
 

Gert1

Citaat van: ysbeer op 13 februari 2013, 17:16:50 PM
Ik bestel veel in duitsland.
Waarom in de enige winkel in Eindhoven (ned) is alles veel duurder dan in Duitsland.
De winkel mag van B.V roco 13 % procent korting geven .In duitsland doet men dat dan ook (bjina alle)
Als ik dat in Eindhoven vraag,kijk de man me aan met een gezicht of ik vraag "mag ik met je dochter naar........."  en ik krijg het niet.
In Vlaardingen en Medeblik (ned) krijg ik het dus dan koop ik het daar,is dat zo gek.

Ondertussen twee keer een prive-bericht aan jou gestuurd Wim, maar kennelijk gaat daar iets mee mis...
Dus dan maar direct in dit draadje: Hoe krijg jij 13% korting op Roco in Vlaardingen?

mvg,
Gert

Jurgen

Ik denk dat die 13% gewoon in de prijs verrekend zit. De adviesprijs minus 13% zeg maar.

Er zijn veel winkels (voor zover ik weet allemaal) die onder de adviesprijs verkopen. Ik dacht altijd dat dat gewoon de keuze van de winkelier was hoeveel hij onder die prijs ging.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ysbeer

Citaat van: Jurgen op 25 februari 2013, 11:22:28 AM
Ik denk dat die 13% gewoon in de prijs verrekend zit. De adviesprijs minus 13% zeg maar.

Er zijn veel winkels (voor zover ik weet allemaal) die onder de adviesprijs verkopen. Ik dacht altijd dat dat gewoon de keuze van de winkelier was hoeveel hij onder die prijs ging.

Gert 1     P.M gestuurd

Lang niet alle winkels (zeker in nederland)doen dit.
De 13% is voorschrift van o.a roco .Er zijn ook andere firma die de korting beperken (Brawa,lenz enz).
Wie zich hier openlijk niet aan houdt krijgt niets meer.

Onder de toonbank daar praten we maar niet over.
Alhoewel dat ook moeilijk is ,maar het gebeurt wel (dan echter niet over praten,zeker niet op een forum zegt de winkel)
wim