Kopbrekers

Gestart door svvander, 03 januari 2006, 15:47:12 PM

Johnnytrein

Leendert, Ik zou nooit een chauffeur van een van je trucks willen zijn, volgens mij geraken die nooit op een normale manier weg. [:I] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

karthuizer

Ik zie alleen maar rode kruisjes [:(]

Havoc

Zlefde hier, geen fotos. Wel een ellenlange Yahoo groups link, maar geen beeld.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

glamo

inderdaad nu zie ik ze ook niet meer!!

mvg KURT
 

Leendert

citaat:
Geplaatst door glamo

inderdaad nu zie ik ze ook niet meer!!

mvg KURT



Da's raar. Ik zie ze nog wel en ook als ik niet op zolder ben [:)]. Ik heb voor het eerst een plaatje toegevoegd aan mijn woorden en dus de upload naar Yahoo gedaan. Iemand een tip hoe dit dan op te lossen / beter te doen?

groet,
leendert

Koen

Hoi Leendert,

Ik denk dat je best de links volledig verwijdert en opnieuw aanmaakt.  
Ik heb mijn afbeeldingen naar Yahoo ge?pload. Eens het album aangemaakt, heb ik via "afbeelding invoegen" deze in mijn bericht ingevoegd. Dit werkte perfect.
Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen. We zijn benieuwd naar uw foto's.

Koen
Nooit te oud om te leren

Leendert

citaat:
Geplaatst door Koen

Hoi Leendert,

Ik denk dat je best de links volledig verwijdert en opnieuw aanmaakt.  
Ik heb mijn afbeeldingen naar Yahoo ge?pload. Eens het album aangemaakt, heb ik via "afbeelding invoegen" deze in mijn bericht ingevoegd. Dit werkte perfect.
Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen. We zijn benieuwd naar uw foto's.

Koen


Hi Koen,
Zo gezegd zo gedaan. Dus wie weet gaat het nu wel goed. Ze staan nog steeds op pagina 4.
Ik had mijn bestanden in 'files' neergezet, maar uit jouw mail begrijp ik dat het beter is om ze in een fotoalbum onder 'photos' neer te zetten. klopt dat?

Groet,
Leendert

doomslu

Bij mij zijn het nog steeds rode kruisje...[:(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Leendert

citaat:
Geplaatst door doomslu

Bij mij zijn het nog steeds rode kruisje...[:(]



Al nooit dol geweest op rode kruisjes.. Maar wie weet is 3 x scheepsrecht. Ik heb nu eerst op Yahoo een fotoboek aangemaakt, want de url-link naar 'files' blijkt een dynamische te zijn. Ik hoop dat deze voor foto-boek wat statischer is..

Ik hoor het vast wel van mijn mede-reizigers...

Groet,
Leendert

Roderik

Je foto's stan er nu weldegelijk op. Inderdaad derde keer, goede keer
Always be modelling!

doomslu

't is OK nu, Leendert.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Hallo Leendert,

Blijkbaar is het gelukt [:)]. Ziet er goed uit. In ieder geval heel wat rij-mogelijkheden h? [:p]. Nog wat aankleden en je baan ziet er heel anders uit. Zo zie je maar, je moet geen schrik hebben om iets op het forum te zetten. Je ziet het aan de commentaren h?! Nog veel plezier![;)]

Groeten,

Koen
Nooit te oud om te leren

Leendert

citaat:
Geplaatst door Koen

Hallo Leendert,

Blijkbaar is het gelukt [:)]. Ziet er goed uit. In ieder geval heel wat rij-mogelijkheden h? [:p]. Nog wat aankleden en je baan ziet er heel anders uit. Zo zie je maar, je moet geen schrik hebben om iets op het forum te zetten. Je ziet het aan de commentaren h?! Nog veel plezier![;)]

Dank jullie wel allemaal! En ja, het is allemaal niet in verhouding, maar zo hier en daar is er toch nog wel wat ruimte om wat op te vrolijken met een berg of een tunneltje. Ook het parade vak valt nog wel wat op te leuken met een leuke muur, wat bovenleiding en hier en daar wat gras. Maar zo mooi en in verhouding als bij vele anderen zal het niet worden, maar dat geeft niet.

Groet,
Leendert


Groeten,

Koen


svvander

Na een weekje welverdiende rust, ga ik vanavond nog is een uurtje voortwerken aan de kamer zelf. Morgen ga ik het laminaat halen. (i.p.v. het vooropgestelde vinyl).
Eenmaal dit er ligt... ja dan begin ik echt wel met het tekenen. [;)]
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Gerolf

Al eens gekeken bij "Pizza-Time", Sven?
Ik ben je niet vergeten, hoor, maar ik wacht op mijn nieuwe PC voor ik iets degelijks kan tekenen voor je ... [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw