Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Nieuwe wagons van Os.Kar

Gestart door BD1701, 31 december 2005, 14:31:41 PM

BD1701

Jawel, de nieuwe goederenwagons van Os.Kar zijn er. Heb ze mij gisteren aangeschaft, en ze zijn werkelijk weeral prachtig. Het gaat hem dit keer om 6 verschillende stuks, waarvan 2 type Shimms (varianten van de vorige uitgeleverde versies. Er zijn ook vier nieuwe wagons van het type Remms, waarvan er zijn met lage boord, en ook 2 stuks die voorzien zijn van Slabs. Verder opvallend misschien, de B-Cargo versie van de Remms. Voor mij een aangename verassing, want daar zat ik al een tijdje op te wachten. Ik ben trouwens op zoek naar foto's van de werkelijke B-Cargo versie van de Remms, als iemand mij daarbij kan helpen, altijd welkom.
Verder valt nog op te merken, dat alle nieuwe wagons, van fabriek uit, volledig gemonteerd zijn wat toch ook een pluspunt is.
Ik ben alvast weer een tevreden man, op naar 2006 voor nog meer.
 

ERVIN

Ik heb mij vorige maand 10 wagons aangeschaft van Os.Kar,type Smmns,beladen met telkens 2 slabs,prachtige wagons,temeer omdat ik die elke maandag-woensdag-vrijdag door het station van Mol zie komen,het gaat hier ook telkens om 10 wagons,en ze worden meestal getrokken door een 77/78er en heel soms door een 55er,??nmaal gezien met een blauwe 55er!!

ysbeer

Alle goede wensen voor iedereen

Waarschijnlijk een zeer domme vraag[:(](hollander)maar wat is os kar
en hoe te bereiken en te kijken.

Wim ysbeer

mark7758

De enige domme vraag is een vraag die niet gesteld wordt.
OSkar. Importeur Rocky-rail.
Website onbekend
Winkels Zie website van Rocky-rail.
Kwaliteit. Redelijk tot goed. Soms zijn wagons wat licht en waggelen ze. (Zeker niet bij allen. Het komt soms voor.)
Prijs rond e 23 tot 35 Euro afhankelijk van het type.
En dat van een medehollander. (Was ik maar Belg.[:(!])
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ysbeer

Mark bedankt.

ik ga kijken[:D]

wim

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about