Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

machinist bij de nmbs

Gestart door wisselstromer, 11 december 2012, 11:16:14 AM

OlivierV

#120
Restjes op de pc zijn klaar, eventjes wachten op de resultaten wanneer iedereen klaar is.


Edit: computergedeelte geslaagd.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

OlivierV

Citaat van: wisselstromer op 18 juli 2013, 11:18:11 AM
en?
wat denkt ge?
Hoe bedoel je? Ik ben geslaagd voor de testen op pc enkel het mechanicagedeelte kon wel wat beter, de rest was bijna maximumscore en eens maximumscore.

Die eerste reeks van 3 testen heb ik van de eerste reeks ook slechts 10 van de 15 vragen kunnen oplossen de rest verliep probleemloos.

Groet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

wisselstromer

proficiat
op die 1e reeks heb ik het laten liggen denk ik en de fout gemaakt ook wat te gokken wat dus niet zo slim was
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

OlivierV

Citaat van: wisselstromer op 18 juli 2013, 11:53:23 AM
proficiat
op die 1e reeks heb ik het laten liggen denk ik en de fout gemaakt ook wat te gokken wat dus niet zo slim was
't Was eigenlijk te doen, maar bij sommige had ge meer dan 1 minuut nodig (15 min totaal), die 2e en 3e reeks was redelijk simpel.

Technische kennis was 100% pneumatica, 83% elektriciteit en 33% voor Mechanica, dat nog eens nazien tegen augustus dus.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

chef garde

En uw vervoersbewijs was ook in orde!

OlivierV

Morgenvroeg voor het mondelinge gedeelte naar Brussel en in de namiddag naar Gent voor herexamen nummer 8.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

conducteur

Mechanica, wat hield dat in? Bewegingen, sterkteleer, statica,...?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

Citaat van: conducteur op 01 september 2013, 20:07:09 PM
Mechanica, wat hield dat in? Bewegingen, sterkteleer, statica,...?
Statica, kinematica, erb, evb, dynamica en tandwieloverbrenging, niet zo moeilijk.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

Haha, onnozelaars, ze zeggen dat ik te nonchalant ben en ze willen het risico niet nemen om xxxxx pleuros in mij te investeren. ???
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Citaat van: OlivierV op 02 september 2013, 13:57:16 PM
Haha, onnozelaars, ze zeggen dat ik te nonchalant ben en ze willen het risico niet nemen om xxxxx pleuros in mij te investeren. ???
Ze lezen hier dus mee?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Doornroosje

Je moest eens weten hoeveel 'ze' hier al meelezen...

Jurgen

Allé, ze kennen onze Olivier al!  ;D

't Is te hopen dat uw herexamen voor school beter gaat want uwe "plan B" is al op niets uitgedraaid en plan A is zelfs nog niet gedaan. Dat belooft!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

#133
Citaat van: Jurgen op 02 september 2013, 14:57:01 PM
Allé, ze kennen onze Olivier al!  ;D

't Is te hopen dat uw herexamen voor school beter gaat want uwe "plan B" is al op niets uitgedraaid en plan A is zelfs nog niet gedaan. Dat belooft!
Mijn herexamen ging van een leien dakje, leuke open vraag over de Academie Française gehad, lekker dikke uitleg gedaan, meerkeuze ging ook wel.

Wel wreed, op die infodag promoten ze de job en zetten ze die in de bloemetjes, komt ge voor uw sollicitatie, kraken ze heel den boel af en moogt gij alles roos kleuren.
Maar 'k had het al in de mot toen ik terug binnen moest, 't zat een roos papiertje rond mijn bundel ipv een groen.

En het alfabet heeft 26 letters, indien dat tekort zou komen neem ik wel een alfabet van 101 tekens. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Citaat van: OlivierV op 02 september 2013, 15:17:10 PM
En het alfabet heeft 26 letters, indien dat tekort zou komen neem ik wel een alfabet van 101 tekens. :)


En dan sta je versteld dat ze je nonchalant noemen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.