Piko 2901

Gestart door reeves, 29 november 2012, 11:37:09 AM

reeves

 Hier gevonden

klik

wel raar als je scrolt naar beneden staat een andre prijs  :o


Groet
tom

argilla

Citaat van: reeves op 29 november 2012, 11:37:09 AM
Hier gevonden

klik

wel raar als je scrolt naar beneden staat een andre prijs  :o


Groet
tom


De prijs van 79,89 is de fabrieksprijs de andere zal de detailhandelaars prijs zijn zeker , of een eindereeks prijs ?... stuur eens een mailtje om inlichtingen . Verder zou ik het ook niet weten.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Ik zie alleen een prijs van € 109,00 in de winkel en € 0,99 meer als fabrieksprijs. Waar haal jij € 79,89?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

LockyLuke

Bij Van Biervliet staan ze à 74 eurokes  ;)
 

Peter

Let wel op. Die van 79 is de DC, die van 109 de AC versie. Kwestie van geen appels met citroenen te vergelijken.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Ok, maar ik klik op bovenstaande link en zie alleen maar de AC-versie voor € 109,00.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ward

Citaat van: Jurgen op 29 november 2012, 14:12:06 PM
Ik zie alleen een prijs van € 109,00 in de winkel en € 0,99 meer als fabrieksprijs. Waar haal jij € 79,89?
Is ondertussen aangepast, gisteren stond daar idd rond de 79 euro als aanbevolen prijs..
Vond het al heeeel raar dat de winkelprijs dan zoveel hoger lag terwijl die bij MTP meestal wel lager ligt :)

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Jurgen

Citaat van: ward op 29 november 2012, 15:52:12 PM
Citaat van: Jurgen op 29 november 2012, 14:12:06 PM
Ik zie alleen een prijs van € 109,00 in de winkel en € 0,99 meer als fabrieksprijs. Waar haal jij € 79,89?
Is ondertussen aangepast, gisteren stond daar idd rond de 79 euro als aanbevolen prijs..
Vond het al heeeel raar dat de winkelprijs dan zoveel hoger lag terwijl die bij MTP meestal wel lager ligt :)

Mvg


Volgens mij is er gewoon copy/paste gedaan van de reeks 28 in DC uitvoering. In de omschrijving spreekt men over een reeks 28 ipv 29.
Ik denk dat dit een logische verklaring zal zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

Gaat hier zeker containertreinen vervoeren , ben heel erg tevreden over de reeks 28 van Piko !!
En dan voor die prijs , super gewoon!! ;)

reeves

Das waar mooie lok voor een zacht prijsje

B_Modelbouw

Is dit hetzelfde model als de reeks 28 van Piko ? En gaat het hier om een nummer variant of zijn er wijzigingen 
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Metpetergaathetbeter

#11
daar ik geen 28 bezit dacht ik er 2 te kopen en te vernumberen zette ik  de 28 en 29 naast elkaar en wat blijkt althans op de modellen dat de beschriftingen toch nogal wat afwijken van elkaar  ??? , dus als ik een 28 zou willen dan zou ik de body of geheel de loc moeten ruilen  ::)

Groeten Peter ;)

ERVIN

Ik maak straks even wat foto's met de verschillen Bert.

ERVIN

#13
Het zijn kleine afwijkingen , vooral in de tekst op de kast van beide locs , het dak van de Reeks 28 en 29 zijn gelijk , evenals de draaistellen , maar de zijkanten wijken af...

Het is verdomd moeilijk te zien hoor, het is super klein , een sterk vergrootglas doet hier wonderen , want mijn ogen kunnen deze kleine lettertjes niet meer aan. :-[

De Reeks 28.






De Reeks 29.




Ikar