Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Bulk terminal St-Bartus-Waas

Gestart door modeltreinbart, 18 oktober 2012, 17:24:12 PM

modeltreinbart

Ik ben nu begonnen met de bouw van de constructies voor de bovengrondse pijpleiding die van de silo vertrekt , over het spoor gaat .
Maar weet nog niet 100% hoe het verdere verloop gaat zijn want zit nog met plannen om een bomenrij te maken op het einde van het baantje.
Morgen zal ik al enkele foto's maken van de constructie .
Maar vannacht eerst nog het eerste portaal afmaken die de hoogte in gaat voor de spoorovergang.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Hier heb ik nog enkele foto's deze week was niet zo productief maar stilaan geraak ik voor uit . Details kosten nu eenmaal tijd.







Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Dit weekend word er verder gewerkt . Door een te drukke maand januari is er bijna niet verder gewerkt en of nieuwe bouwprojecten gestard voor de bulk terminal.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

De bouw van de module bak is begonnen.
Er moet nog wel het één en ander gebeuren maar tegen het eind van deze maand zou de modulebak in elkaar zitten incl. de achterwand. Deze zal ik nog proberen te schilderen voor maart en anders is het in het updatenieuws van maart.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Vanavond volgt er een foto update van de bulk Terminal . Tegen vanavond is de module bak volledig in elkaar gezet . Het schilderwerk zal echter later gebeuren. Daar heb ik nog geen tijd voor gevonden.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Door problemen met photobucket krijg ik mijn foto's niet online. Ik probeer al meer dan 10 keer in te loggen zonder resultaat . Zijn er andere mogelijkheden om mijn foto's hier op te krijgen zonder ik het hier verder op mijn system krijg van het niet ingelogd raken . Bij deze ontsla ik photobucket van hun diensten en kunnen ze in het vierkant en in het rond mijn ...... kussen. En dan blijf ik nog beleefd.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Steven123

Bij mij lukt het inloggen zonder problemen, wat voor een foutmelding krijg je?
Toevallig 'Caps lock' aanstaan of iets dergelijks, juiste emailadres gebruikt als je er meerdere hebt?
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

modeltreinbart

Doe geen moeite steven als het niet wil kan het vertrekken . Ik zal dan wel proberen via een link naar mijn facebookpagina.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Krijg tandjes nu lukt het wel als ik via facebook bij photobucket inlog . Begrijpen wie begrijpen kan maar ik allang niet meer.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

De laatste foto's waren in het begin van deze week de eerste zijn van vanmiddag.












Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

GVL

Mooi gedaan, Bart!
Laat een professionele presentatie van jouw model toe.
Groeten.

evan

Proper werk!  Het lijkt me wel zwaar met die MDF?

Het gaat zoals Gino zei, wel eer doen aan je presentatie!

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modeltreinbart

Het is inderdaad redelijk zwaar, om het toch enigszins te beperken heb ik 12mm gebruikt . Voor de achterwand heb ik echter 2,5 mm genomen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

evan

Citaat van: modeltreinbart op 17 februari 2013, 19:52:44 PM
Voor de achterwand heb ik echter 2,5 mm genomen.

Een geluk!  12mm buigen, gaat moeilijk zijn ;D

;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.