R rijtuigen Goover models

Gestart door dieselfreak, 05 oktober 2012, 11:38:42 AM

dieselfreak

De lijst kan wat mij betreft ook nog aangevuld worden met M3 rijtuigen, motorstellen reeks 40, 43, Nord Belge rijtuigen en nog zoveel andere onvervulde wensen. Maar langs de andere kant mogen we al heel blij zijn met de overvloed aan Belgisch materiaal wat er de jongste jaren reeds is uitgebracht. Het is bijna teveel van het goede...
MC

NowWhat

Twee mailtjes rechtstreeks naar Goover models blijven voorlopig onbeantwoord; dus stel ik de vraag even hier.
Heeft iemand informatie over een mogelijke "hoe lang nog" voor deze R-rijtuigen?

 

dieselfreak

#17
Citaat van: NowWhat op 14 maart 2014, 18:52:55 PM
Twee mailtjes rechtstreeks naar Goover models blijven voorlopig onbeantwoord; dus stel ik de vraag even hier.
Heeft iemand informatie over een mogelijke "hoe lang nog" voor deze R-rijtuigen?


Heb ook belangstelling voor deze rijtuigen dus ik heb enkele maanden geleden de vraag gesteld aan David wanneer de R rijtuigen verkrijgbaar zouden zijn. Ik kreeg hierop het antwoord dat ze in de loop van dit jaar zouden komen.
MC

janieburton

Citaat van: prulleman op 07 oktober 2012, 11:37:50 AM
al vind ik de R-rijtuigen niet bepaald erg knap, ik vind het toch knap van Goover om weer eens een "gat" op te vullen. Er zal sowieso belangstelling voor zijn. En als we toch over "speciallekes" praten, waarom geen BELGISCHE PAKWAGENS, of Postwagens (of stellen) of Generatorwagens.  Er zijn zo nog veel dingskes te doen. chapeau voor wie eraan begint

Zeer zeker.