Modelspoor EXPO 2012 in Mechelen

Gestart door doomslu, 29 augustus 2012, 22:02:39 PM

Gerolf

Mooie foto's, Marc  :D
Die reportage door RTV: een beetje "bij verrassing gepakt"  ??? maar wel een leuke ervaring rijker
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

stefan

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 oktober 2012, 22:08:34 PM
bij Olaerts set van Marklin met 2  23's  aan 179 euro dacht ik als dit geen koopje is dan weet ik het ook niet !
Groeten Peter ;)

Misschien wel maar ik heb geen Marklin  :D

groen1976

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 oktober 2012, 22:08:34 PM
bij Olaerts set van Marklin met 2  23's  aan 179 euro dacht ik als dit geen koopje is dan weet ik het ook niet !
Groeten Peter ;)

Nog beter : 't was aan 139 € voor de twee !
 

ToThePoint

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 oktober 2012, 22:08:34 PM
bij Olaerts set van Marklin met 2  23's  aan 179 euro dacht ik als dit geen koopje is dan weet ik het ook niet !
Groeten Peter ;)

Heb ik ook gezien, maar 3 rail is niet voor de baan op zolder geschikt.
Heb wel een reeks 16 van marklin gekocht die op dc rijd in 2de hands en die is perfect in orde.
Dat was een koopje.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michael

Gister heerlijk genoten op de expo, enkele bekenden terug gezien, wat erg leuk was, ook met wat forum leden kennis gemaakt en enkele goede babbels gehad, een paar rondjes gelopen langs de minibaantjes en de andere ten toon gestelde banen.
De sfeer was goed en het bier was lekker ;)
Mijn foto's via deze https://picasaweb.google.com/debraekeleer6/Modelspoorexpo27102012#5804217119410518002.

Helaas zo in de ban van alle mooie banen dat ik de forum meeting volledig ben vergeten. Jammer over twee jaar dan maar weer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Maarten

Het was een leuke belevenis om er te zijn. Een meet and greet heb ik gemist omdat de tijd voor mij voorbij vloog en ik ook niet zo goed wist naar wie ik moest kijken  ;D

Veel gekeken naar mooie banen. En natuurlijk een heel aantal typisch Belgische zaken kunnen aanschaffen. Meeste van mijn foto's voegen niet veel toe aan wat ik hier al voorbij heb zien komen. De foto van het diorama hieronder vond ik wel erg grappig.

groeten
Maarten

met de groeten van Maarten

oebr

mooie expo alweer, dikke merci aan organisatie, exposanten en handelaars voor deze toffe dag.
Ook de nostalbussen waren de moeite !
Veel sympathiek volk teruggezien, een paar leuke dingen kunnen kopen, paar lekkere biertjes geproefd; uitstap geslaagd also !

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

mahtoska1

Ik heb dit jaar niet kunnen deelnemen aan de expo. Aan de foto's te zien, was er heel wat moois te zien.

Dus ik zou zeggen, laat de foto's hier maar komen zodat ik weet wat ik gemist heb :-[
Heeft er iemand foto's van de Z banen?

Beste groeten,
Pieter

Huugooke

SCHOON!

De afwezigen hebben ongelijk (of wreed veel tegenslag!)

De rest is hierboven al gezegd...

bellejt

ik had geen zin om te gaan.Ga binnen binnenkort een lekker weekendje Luxemburg doen met de beurs in Walferdange.Klein maar heel gezelllig en leuke koopjes te doen.De zoon past dan op het huis en de dieren.Heeft hij ook een weekendje om zijn favoriete muziek te beluisteren.De beurs in Mechelen wordt mij te groot en als ik hoor wat de handelaars moeten betalen van standgeld dan vind ik het eigenlijk stilaan uitbuiterij worden.

Huugooke

Groot, inderdaad; ik ben vier keer rond geweest en ik zie nu op foto's dingen die ik gemist heb! Vooral de Kermis van Gerolf had ik willen zien; misschien stond er te veel volk voor!
Vertel eens meer over Walferdange?

JC2180

Ik ben erg tevreden met de globale opzet !!
Niets te groot, alleen maar waar voor mijn geld ;-)
Zeer fraaie banen (en minibaantjes) gezien, daar geraak je niet op uitgekeken.

Prima organisatie en alvast felicitaties aan alle participanten die zich ingezet hebben met deze creaties.
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

ronny-vdv

Ik moet zeggen dat ik versteld stond van Gerolf zijn diorama. ::)
Amai, en met een nog werkende roesjbaan.

De belangstelling die hij kreeg was dus wel zeer terecht.
Mvg,

ronny-vdv

bellejt

over Walferdange is een nieuw topicje gestart.

Koen

Ik ben op dit ogenblik foto's aan het opladen in dropbox met bedoeling deze met iedereen te kunnen delen (in origineel formaat). Alleen is de vraag hoe ik dit kan verwezenlijken.
Ik kan natuurlijk van elke foto een link plaatsen zodat iedereen deze kan downloaden maar aangezien het 198 foto's zijn, is dit geen haalbare kaart.
Weet iemand een andere oplossing om dit probleem te omzeilen?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren