Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

K1 Intersoc

Gestart door Binco, 02 mei 2012, 13:49:20 PM

Binco

Zopas tot de vaststelling gekomen dat er door Olaerts een K rijtuig geproduceerd is met opschrift INTERSOC (ik moet toen een tijdje op Mars gezeten hebben denk ik :I:I).

Wat ik mij afvroeg, hebben die rijtuigen met dat opschrift lang zo rondgereden?
Behalve de foto op de site nog nergens gezien.
Alle info is welkom.

:);)

Binco

Het gaat dus hier over ...



[:)][;)]

wisselstromer

een collega van mij werkt voor intersoc
ik geloof dat hij ooit eens gezegd heeft dat die maar een korte tijd in die kleuren hebben rondgereden
maar ik zal het eens navragen

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

vanmiegroet

Wanneer reed eigenlijk intersoc met die rijtuigen?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

jossebe2000

hello
bedankt voor de photo van K1

ik word ge?nteresseerd door andere foto, van K1 INTERSOC, om op mijn modellen te werken


sorry voor mijn slechte Nederlanders [:(]

mark7758

n'a pas d'importance. Nous comprenons ce que vous entendez.

Geeft niet. We snappen wat je bedoelt.

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

wisselstromer


de intersocwagons reden van 1978 tot circa 1988. WIntersoc hadden circa 22 rijtuigen in gebruik, goed om twee treinen te formeren.  


wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Binco

citaat:
Geplaatst door wisselstromer


de intersocwagons reden van 1978 tot circa 1988. WIntersoc hadden circa 22 rijtuigen in gebruik, goed om twee treinen te formeren.  


wim



Aha, interessant Wim
Bedankt [;)]

[:)][;)]

vanmiegroet

Misschien een vraag waarvoor ik het risico loop om te worden beschoten
maar wat is intersoc eigenlijk?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

wisselstromer

intersoc is een 'vakantieubureau" van de CM waarmee jongeren op vakantie kunnen gaan

http://www.intersoc.be/
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

janjozef

In mijn jeugd gingen de kinderen van de aangesloten leden van de CM, = christelijke mutualiteit = ziekenkas, met diegene die 14 jaar en deze die 17 waren op verlof naar zwitserland, deze reizen bestaan nog maar in een iets andere versie

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

evan

Waar is de tijd!

Met de trein naar Zwitserland met de CM.
Opstappen in A'pen Oost en dan naar Zwitserland en dan overstappen op de RhB en dan naar Maloja!   Dat vond ik toen al een leuke treinreis[:p]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

guy holbrecht

Waar hebben we niet allemaal gezeten? Maloja, Melchtal, Fiesch, Matt, Grindelwald... en steeds met die prachtige bergtreinen in dat unieke Zwitserse landschap. Maar eerst met die goeie ouwe K's tot in Zwitserland. Inderdaad, waar is de tijd!
groeten,
Guy

Metpetergaathetbeter

Die wagons waren die dan allemaal bestickerd ? Of beperkt in tijd bestickerd(tijdens de vakanties)? Trouwens had Olaerts daar niet meerdere wagos van ?
Groeten Peter[;)]

bollen neus

citaat:
Geplaatst door guy holbrecht

Waar hebben we niet allemaal gezeten? Maloja, Melchtal, Fiesch, Matt, Grindelwald... en steeds met die prachtige bergtreinen in dat unieke Zwitserse landschap. Maar eerst met die goeie ouwe K's tot in Zwitserland. Inderdaad, waar is de tijd!
groeten,
Guy



"gezeten" is wel de juiste uitdrukking Guy en over de rest of meer ga ik hier niet beginnen uitwijken h??[:D]