Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

verwijderd

Gestart door n/a, 03 december 2005, 23:07:05 PM

Jurgen

#75
Tja, op de Mehano reeks 77 stond toch ook een fout? Moesten die knipperlichten er niet af? En die heeft mij ook ? 235 gekost voor de 3-rail versie (met geluid).
Dat is geen M?rklin en daar wordt tegenwoordig ook geen woord meer over gezegd. Ik was het zelf ook al vergeten. [xx(]
Ik blijf er nog steeds bij dat een model overeen moet komen met het beeld in mijn hoofd. De knipperlichten die daar niet moeten staan of een nummer dat dan maar half zo groot is als in het echt (zoals bij de reeks 18) valt wel op. En dat kan vermeden worden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Dieter

#76
Die knipperlichtjes op de 77 van mehano zijn in feite wel juist. Enkel niet op alle nummers.
Dit is enkel voor de locs uitgerust met MAR, de manuele afstandsbediening en in de beginne was dit enkel maar voor locs 7709 tem 7770. Maar nu zijn ze ook bezig met dit in te bouwen in de locs van de 2de bouwschijf (7771 tem 7870) waarvan er ondertussen al enkele rondrijden met lampjes op hun dak.

Mvg Dieter
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

DelticPower

#77
Hallo Dieter
------------------------------------------------------
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!
-------------------------------------------------------
Als ik hier de draadjes lees over het verschil tussen de merken, zou ik willen aanvullen:_Maar het merk is als een schoonmoeder.[;)]
Groeten van Jan

Jurgen

#78
citaat:
Geplaatst door Dieter

Die knipperlichtjes op de 77 van mehano zijn in feite wel juist. Enkel niet op alle nummers.



Dat is waar, dat was ik vergeten.

citaat:
Geplaatst door Dieter

Dit is enkel voor de locs uitgerust met MAR, de manuele afstandsbediening en in de beginne was dit enkel maar voor locs 7709 tem 7770. Maar nu zijn ze ook bezig met dit in te bouwen in de locs van de 2de bouwschijf (7771 tem 7870) waarvan er ondertussen al enkele rondrijden met lampjes op hun dak.

Mvg Dieter



Dat wist ik dan weer niet. Maar dat wist men op het moment van produceren van het model ook niet h?. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

#79
Informatie over de hobby kraanwagen van Marklin die volkomen functioneel is de prijs in de winkel zal liggen rond de 89 euro.

Zie onderstaande link en er is ook een filmpje met daarin de kraan in werking.

http://www.maerklin.de/produkte/kranwagen.php

Kedeng Kedeng

#80
citaat:
Geplaatst door Davy

Informatie over de hobby kraanwagen van Marklin die volkomen functioneel is de prijs in de winkel zal liggen rond de 89 euro.

Zie onderstaande link en er is ook een filmpje met daarin de kraan in werking.

http://www.maerklin.de/produkte/kranwagen.php

Als da waar is kan hij voor mij komen werken.

n/a

#81
Nog wat meer nieuws er komen drie nieuwe startsets waarvan twee met het centraal station. Waarschijnlijk willen ze het CS op deze manier gaan pushen. Als concurrentie ten opzichte van de andere nieuwe centrales.
Hiermee maakt Marklin de verkoop van haar eigen losse centrale kapot, maar waarschijnlijk ook van de concurrenten.

Er komt ook een nieuwe Belgische startset.

http://www.marklin-users.net/applications/forum3/topic.asp?TOPIC_ID=4617

Kedeng Kedeng

#82
Er zit wel geen auto bij zoals gezegd[V]
Dit is een groot minpunt[;)]

http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=1906&whichpage=1

n/a

#83
De sets kosten 999 euro dat zal waarschijnlijk wel de adviesprijs zijn.
http://www.modellbahnecke.de/imaerklin.htm

vdr

#84
citaat:
Geplaatst door Davy

Informatie over de hobby kraanwagen van Marklin die volkomen functioneel is de prijs in de winkel zal liggen rond de 89 euro.

Zie onderstaande link en er is ook een filmpje met daarin de kraan in werking.

http://www.maerklin.de/produkte/kranwagen.php


Die prijs valt goe mee , ik zelf heb over 2 jaar de "Goliathkraan "gekocht 680? en vorig jaar de bij behorende hulpwagens met sound 200?
Ik denk erover om de hobbykraanwagen ook aan te schaffen , want met die Goliath rijd ge ni zo maar overal rond en door [8D]
 

n/a

#85
citaat:
Geplaatst door Davy

Nog wat meer nieuws er komen drie nieuwe startsets waarvan twee met het centraal station. Waarschijnlijk willen ze het CS op deze manier gaan pushen. Als concurrentie ten opzichte van de andere nieuwe centrales.
Hiermee maakt Marklin de verkoop van haar eigen losse centrale kapot, maar waarschijnlijk ook van de concurrenten.




Ik begrijp niet hoe M?rklin de verkoop van startsets van concurenten
zou kunnen kapot maken met prijzen van 999 ?.
Een startset van FLM met twincenter kost 619 ? op sommige plaatsen 552 ?.
Een digitale centrale van Lenz + Handregelaar koop je voor minder geld om nog maar van een Roco muis te zwijgen,en andere systemen.

mvg
Flip

janjozef

#86
tja 999?. Voor de sint wordt zoveel niet uitgegeven en een volwassene die een hobby zoekt zal ook niet met een set van 999? beginnen. Een gevorderde heeft dan hoogstwaarschijnlijk geen behoefte aan die treinsets. dat lijkt voor mij dan eerder een lid van de reeks miskleunen van marklin.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

#87
Moest het nu een Belgische megastartset zijn zou ik er nog over nadenken. Maar met die Duitse modellen ben ik helemaal niets. Dus ik ga er zeker geen ?999 aan geven.
Als ik me niet veris, was de prijs van dezelfde startset met Mobile station ook "maar" een ?350 of ?399. Als je dan een Central station apart zou kopen kom je op dezelfde prijs als de nieuwe startset. Alleen had je er met de oude set nog een Mobile station bij ook.
Met andere woorden, ze willen ons weer afzetten. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

#88
Nee hoor, diezelfde startsets zonder CS kost(t)en meer dan wat je zegt. Ik heb 3 kwart jaar geleden de startset 29820 aan 585? gekocht (bij VanBiervliet). Dus als je daar nog eens een CS bijrekent komt je wel iets hoger dan 999?.

Anarchy

#89
Nee hoor, diezelfde startsets zonder CS kost(t)en meer dan wat je zegt. Ik heb 3 kwart jaar geleden de startset 29820 aan 585? gekocht (bij VanBiervliet). Dus als je daar nog eens een CS bijrekent komt je wel iets hoger dan 999?.