Spoorwegmuseum in schaarbeek in 2014?

Gestart door conducteur, 17 april 2012, 22:19:51 PM

Havoc

Citeerwant een museum is meer dan 'een gebouw waar we wat antiek spul bijeenzetten'.

Ik zou al heel gelukkig zijn als het stadium van "gebouw met antiek spul" ooit bereikt wordt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Herwig

...TrainWorld....

...et pour les flamands la même chose...(...en die mislukking op/in de Pier van Blankenberge-a-z, heette dat ook niet Trainworld?)

Avondgroeten,  Herwig.

evan

Hiermee kunnen de heren al wat meer geargumenteerd speculeren... ::)

http://www.trainworld.be/nl/Home

In de Blog staan leuke verslagjes :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Jurgen

Citaat van: Herwig op 04 juli 2013, 20:32:39 PM
en die mislukking op/in de Pier van Blankenberge-a-z, heette dat ook niet Trainworld?)

Traincity en dat was ook niet echt een museum. Het had een belevenissenwereld moeten worden voor jong en oud waarbij de trein centraal stond. Het heeft helaas niet mogen zijn.

Ik ben er 1 keer geweest en vond het uiteindelijk ook maar niets en ben dus niet meer terug geweest. Waarschijnlijk zal ik niet de enige geweest zijn vermits ze failliet gingen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janieburton

Citaat van: Jurgen op 05 juli 2013, 09:30:13 AM
Citaat van: Herwig op 04 juli 2013, 20:32:39 PM
en die mislukking op/in de Pier van Blankenberge-a-z, heette dat ook niet Trainworld?)

Traincity en dat was ook niet echt een museum. Het had een belevenissenwereld moeten worden voor jong en oud waarbij de trein centraal stond. Het heeft helaas niet mogen zijn.

Ik ben er 1 keer geweest en vond het uiteindelijk ook maar niets en ben dus niet meer terug geweest. Waarschijnlijk zal ik niet de enige geweest zijn vermits ze failliet gingen.

Was niet de grootste of alleen sponser Marklin?
 

Jurgen

Investeerders waren de stad Blankenberge, Märklin en de organisatie die de Pier uitbaten. Wie het grootste deel investeerde weet ik niet maar bij het faillissement heb ik wel een loc en verschillende rails en autootjes gekocht.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

conducteur

Der kaiser Waltz! Sehr schön mein herr!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum