Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Rail city brugge

Gestart door doenitz, 17 april 2012, 21:07:22 PM

doenitz

we gingen dit weekend naar rail city in brugge, in het oud stjan.
helaas stonden we voor een gesloten deur.
via via hebben we het gerucht opgevangen dat rail city ermee gestopt zouden zijn. weet iemand er iets meer van?
 


mvdr1

Hallo

Uit goede bron vernomen: Traincity op de site Oud Sint-Jan in Brugge gaat eerstdaags opnieuw open !
Goed nieuws dus voor de vele vaste bezoekers.

Marc

SNCB-SBB fan

mvdr1

Hallo

Ik kan u het goede nieuws melden dat Railcity o.l.v. Dany opnieuw open is !

Groetjes

Marc uit Brugge
SNCB-SBB fan

mvdr1

Hallo

De treintjes rijden weer rond in Rail City in Brugge !
En de tearoom and bar zijn opnieuw open.
Een bezoekje zeker waard.

Marc

SNCB-SBB fan

celtjan

Indertussen opnieuw dicht???

Thommy

Citaat van: celtjan op 13 september 2015, 14:06:59 PM
Indertussen opnieuw dicht???

gaat ook niet meer open gaan. De banen/treinen zijn verkocht via curator (en voor geen geld voor alles).
heeft ook in de krant gestaan, denk al een jaar/jaarhalf geleden.
Greetz

Thommy

Willems

Toch jammer, vond het wel leuk,ik ontdekte het tijdens een rondrit met de paardenkoets
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

philippe_007

Inderdaad, was wel een leuk concept,
enkele jaren geleden ook bezocht.

fredje

Op 2- dehands stond een eenmalige advertentie voor een verkoopdag , ik ben geweest ( redelijk vroeg ) en er was enkel een werkman van stad Brugge en de directeur van het Oud Sint Jan aanwezig , de massa van de treinen stonden vast in het schaduwstation en ze kregen de digitaal gestuurde baan niet aan de praat . Dus geen treinen of wagons te koop . Men vertelde dat het een uit de hand gelopen hobby was en de eigenaar had gewoon alles achtergelaten en een hoop schulden erbij . Ben toch naar huis gegaan met tal van scenerymateriaal , gaande van Preiser mannekes , Wiking autootjes , tot strooimateriaal en decorplaten . En dit voor amper 50 euro . Op da baan zelf was alles keihard vastgelijmd , dus bij afbraak veeeeeeel schade .