Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

iets nieuw ???

Gestart door argilla, 17 april 2012, 10:01:09 AM

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door argilla

Wat je zou kunnen verwachten of doen in de toekomst is naar analogie van de mini drones , zoals nu reeds in produktie is, werken met micro-motoren. Dan kun je deze zoals in de werkelijkheid de motoren tussen de assen in de boogie , ook kan gaan doen met de micromotoren. Voordeel is dat je de kap "leeg" hebt en er bv een complete mini pc kan in steken, die signalen, overwegen, wissels enz.. herkent en de nodige aktie onderneemt.
Trouwens voor schaal "O" heb je al motoren die tussen de assen ophangen zijn. NWSL maakt deze als de "magic carpet "motor.( zie webstek NWSL)
Maar dan kan je de terechte vraag stellen wat hou je
dan nog over van het rijplezier en het zelf besturen
Maaar dat dit eraan komt geloof ik wel. Het is gewoon een kwestie van "wanneer" het zal komen en hoe het eruit zal zien.( onder welke vorm)




Et quanta kosta ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

argilla

citaat:
Geplaatst door ToThePoint

citaat:
Geplaatst door argilla

Wat je zou kunnen verwachten of doen in de toekomst is naar analogie van de mini drones , zoals nu reeds in produktie is, werken met micro-motoren. Dan kun je deze zoals in de werkelijkheid de motoren tussen de assen in de boogie , ook kan gaan doen met de micromotoren. Voordeel is dat je de kap "leeg" hebt en er bv een complete mini pc kan in steken, die signalen, overwegen, wissels enz.. herkent en de nodige aktie onderneemt.
Trouwens voor schaal "O" heb je al motoren die tussen de assen ophangen zijn. NWSL maakt deze als de "magic carpet "motor.( zie webstek NWSL)
Maar dan kan je de terechte vraag stellen wat hou je
dan nog over van het rijplezier en het zelf besturen
Maaar dat dit eraan komt geloof ik wel. Het is gewoon een kwestie van "wanneer" het zal komen en hoe het eruit zal zien.( onder welke vorm)




Et quanta kosta ?




dat zal de toekomst uitwijzen.
Maar als voorbeeld kan ik wel zeggen :in het jaar 2002 heb ik een aristocraft 1/29 EMD 40 met toeters en bellen naar hier gehaald en dat koste mij toen 1023 dollar ( inclu ship and handeling )
Nu heb ik onlangs een dash/9 gekocht met alle toeters en bellen aan voor  643 dollar (inclu ship and handeling)

Om maar te zeggen....alles is relatief, wat zijn kosten in de toekomst ?  who knows ???[;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Tschäggata


Tschäggata

www.touchcab.com

Hier vind je de downloadbare app [8D]