Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Modeltrein Paradise

Gestart door Eres, 16 april 2012, 19:34:30 PM

Eres

Ik heb een tweetal interessante wagons gezien bij Modeltrein Paradise in St.Niklaas neem aan dat dit een vertrouwd adres is. Echter bij de order bevestiging kreeg ik alleen een BTW nr door een geen bankrekening etc door. Heeft iemand ervaring en kan men misschin wel het bank nr doorgeven.

Heb hierom gevraagd maar nog geen antwoord ontvangen
Bedankt en groetjes

Wim

mvdr1

Beste Wim

Tot mijn spijt moet ik je bevestigen dat ik dit in het verleden ook reeds diverse keren heb meegemaakt.
Ofwel reageren ze helemaal niet (en het is een formulier dat je online invult, waardoor je geen copie hebt per email), ofwel bevestigen ze maar krijg je niets van bankgegevens door.

Enkele jaren geleden was de reactie en service daar 1ste klas, ik kocht er regelmatig (duur) materiaal, maar de laatste maanden raken ze ofwel door hun werk niet meer, ofwel zijn ze met andere zaken bezig. Ik kan niet begrijpen dat mensen zoveel tijd en energie in een prachtige website steken (moet toch zijn met de bedoeling van hun omzet ermee te verhogen) maar achteraf de moeite niet doen om professioneel op bestellingen te reageren.
Dat gaat er bij mij niet in.

Groetjes

Marc
Marc uit Brugge
SNCB-SBB fan

krispy

@ Wim

ne keer bellen zou ik zeggen [;)]
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

doomslu

Patrick antwoordt wel op mails. Even geduld, of anders eens bellen h?. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Eres

Marc bedankt voor je tip en vond het allemaal heel vreemd. De zaak zal dan binnenkort ook wel exit gan

Krispy sorry als men niet wil reageren dan ga ik niet bellen Ik ga niet smeken aub mag ik iets betalen en bestellen Die tijden zijn bij mij al heel veel jaren voorbij

Ben geen persoon met hoogmoeds waanzin maar een klant is een klant en daar moet je vanleven. Geen interesse best dan houdt het op

Dank jullie beide

ronny-vdv

Op mijn mails reageert hij ook niet.
Ik had ook eens een model gekocht waarvan op de website nog 1 stuk voorradig was. Nadien bleek dat het model niet meer voorhanden was. Toch teleurstellend als je dit dan verneemt.

Als er iets voorradig is, wordt het wel correct afgeleverd.

Conclusie : slordig in de administratie.

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Mattias

Reeds enkele jaren bestel ik een deel van mijn gerief bij Modeltrein Paradise. Gewoonweg omdat het de enige deftige webshop is in Belgiƫ.
Tot nog toe geen enkel probleem ondervonden. [:)]

Maar ik kan wel bevestigen dat je eventjes geduld moet hebben bij het verwachten van een email. Maar dat is het einde van de wereld niet..
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

ratje

met de bestellingen die ik daar gedaan heb, nog geen probs gehad. Betaal altijd wel via paypal ipv overschrijving, en deze worden altijd correct en snel geleverd. Ook altijd wel kijken of het niet iets is dat ze zelf moeten bestellen? Of mss door veel succes moeten bijbestellen en moeten wachten op de leverancier?
trial and error, learning and fun
http://users.skynet.be/mijnmodelspoor

Binco

Ik heb er ook al wat besteld en ook nog nooit problemen gehad.
Dat van die mails, ok, maar moet dat dan per se beantwoord zijn binnen de 24 uur ???

Dat van die administratie, ik denk dat dat te wijden is aan het feit dat Modeltrein Paradise ook een winkel heeft op Ebay en dat deze 2 niet met elkaar geconfigureerd zijn. Als er iets wordt verkocht op Ebay dan is het nog niet weg uit de webshop ... denk ik [:D]

[:)][;)]

argilla

citaat:
Geplaatst door doomslu

Patrick antwoordt wel op mails. Even geduld, of anders eens bellen h?. [;)]



Inderdaad geen probleem .Antwoordt altijd op de mails.Dat van die bankrekening komt eenvoudig omdat de correcte man slechte ervaringen heeft gehad met het "zomaar" tentoonstellen van zijn bankrekening op zijn webstek vroeger. Dat heeft hij zelf vertelt aan de telefoon toen ik hem opbelde een tijdje geleden.
Dus geduld het komt wel !
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

factageklerk

Zelf ook nooit geen problemen gehad met deze winkel, heeft alles op correcte manier geleverd. Ik begrijp soms het forum niet, een fotootje met wat locjes veroorzaakt een hele hetze maar negatieve uitspraken zoals in dit draadje kunnen dan wel[V]
 

Jurgen

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Zelf ook nooit geen problemen gehad met deze winkel, heeft alles op correcte manier geleverd. Ik begrijp soms het forum niet, een fotootje met wat locjes veroorzaakt een hele hetze maar negatieve uitspraken zoals in dit draadje kunnen dan wel[V]



Ik vind het al vreemd dat zo'n draadje begonnen wordt op een forum.


@ Wim: Wanneer heb je dat mailtje gestuurd? Ik kan me voorstellen dat je soms een dag of 2 moet wachten op antwoord en door omstandigheden kan dat zelfs langer duren. Ooit al eens aan gedacht dat je mail misschien niet toegekomen is?
De eigenaar zit hier trouwens op het forum, hij zal je heus wel antwoorden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Jurgen
Ik vind het al vreemd dat zo'n draadje begonnen wordt op een forum.



Zo raar is dat nu ook weer niet.
Winkels en webshops zijn een belangrijk deel van de hobby.
Alleen zijn negatieve berichten wel maar positieve niet toegestaan (reclame)en dat is eigenlijk maar vreemd.
wim

rgp

Hallo,

Ik lees hier gewoon ongelofelijke reacties !  Blijkbaar zijn winkeliers "untouchabel" (nietwaar factageklerk).

De enige die het bij het rechte eind heeft is Eres, de anderen zijn mede de oorzaak van het feit dat klanten (want dat zijn modelspoorders) behandeld worden als diegene die juist mogen bestellen en betalen !

Een winkelier, een producent is een handelaar die zijn klanten moet verdienen en niet andersom.

Roland

wisselstromer

nu we het toch over reclame hebben

het komt vaak voor dat iemand iets vraagt van "waar" is dit te verkrijgen in belgie en aangezien "reclmae" maken niet "mag"
hoe kan je dan antwoorden???
alleen via pm , dan is de vraagsteller in kwestie geholplen maar als er nog andere geintresseerden zijn???
mag je dan toch een winkelier aanprijzen of niet??
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer