Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

van Wolzerdange naar Echternach

Gestart door Kautenbach, 30 maart 2012, 18:08:12 PM

Martin Welberg

Lekker bezig zo, gras groeit in notime naar een slecht maaibare hoogte  ;D

Kautenbach

hey Martin,

De maaier moet er idd nog ff doorheen :D ;)

eerst zorge ndat het ballast geen overbodige ballast/tandwielenbreker wordt, vandaag na een lang weekend engeland in de verloren uren het ballast verlijmd, nu nog laten drogen.

helaas vanwegfe het engeland avontuur al door belgie heengekomen, komend weekend te druk met andere zaken, helaas, dus... :-[ >:( >:( >:( >:( :( geen mechelen waarschijnlijk... :-\

volgend keertje weer uitgebreid gaan dan maar ;D

tegen die tijd rijdt er ongetwijfeld een mooie franse diesel, dankzij Kurt.. ;)









Michael

Wim het sfeertje heb je al mooi te pakken.
Die gele huisje is dat resin? Zelfbouw?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ems

Prachtig, wat een verandering weer!
Groet, Edwin

Kautenbach

hoi Michael,

Dat gele huisje, er staan er meer, is een resign huis/ halfmodel van Arcitec, Franse modellen (die goed passen in een Luxemburgse baan ;))

groet, wim, baan ziet er nu weer wat lichter uit de lijm droogt goed op, nu kan er worden bijgewerkt, overgangen aanbrengen ect.


Michael

Wim, bedankt ik ben weer wat wijzer ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

#82
Wim,

Fraaie baan, hoewel mocht ik mogen kiezen de vorige baan Kautenbach(opnieuw 2 jaar later?in de de MSM)zou verkiezen !

Groeten Peter ;)

ems

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 oktober 2012, 10:53:21 AM
Wim,

Fraaie baan, hoewel mocht ik mogen kiezen de vorige baan Kautenbach
Ja, dat vind ik nou ook ;-)
Groet, Edwin

Kautenbach

haha, smaken verschillen, ik zal mn best doen er toch nog wat van te maken Peter ;)

en ach, het gaat ten slotte om de lol van het bouwen he ;D

en Edwin, ja, gelukkig maar dat je Kautenbach mooier vindt  ;D ;D ;D 8)

TBCédric

De baan is heel mooi maar hoe zit het met de achtergrond?? blijft die geel of ga je het misschien nog schilderen naar blauw of maak je er een avondschijn van?



groeten de cé
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Kautenbach

jep, en zo te lezen/horen (we hebben/houden contact ;) nog gelukkig ook :) 2 mensen blij zo, ik ruimte, en de baan is goed terecht gekomen ect ect ect (en is ie niet helemaal uit het oog verloren) en Edwin ook,

... en tja, zo was het ongeveer 2 jaar geleden, begin vd avond, aller aller eerste keer naar een tentoonstelling, was wel tof weekend ;)



.. er komt nog een achergrond achter, en dan is ie veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier dan Kautenbach, haha

Kautenbach

hoi Ce,

Het baantje met een achtergrond








mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

TBCédric

ziet er stukken beter uit! ( was het ook al)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.