Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

industrie

Gestart door dingske, 16 november 2005, 20:25:02 PM

dingske

Ik ga binnen kort beginnen aan de bouw van een stukje nieuwe baan. Nu wil ik op dit nieuwe gedeelte een klein aantal bedrijven of fabrieken zetten. Ik wil deze zelf gaan bouwen. Nu ben ik opzoek naar foto's of eventueel plannen van oudere fabrieken. Misschien weet iemand nog zo'n oude fabriek staan, dan kan ik misschien zelf maten gaan nemen. Kan iemand mij hier mee helpen?

Mvg Wouter
Ik wil groot zijn in iets kleins.

Tom

Mischien moet je eens kijken in MSM. Daar stond in de laatste nummers een serie hoe je fabrieken kan bouwen. Deze werden op de baan olie f ant geplaatst. Let wel, de meeste zijn in half reli?f.
Tom

matti

Als het thema en de gebouwen op OliFAnt je intereseren moet je eens in de oude pertoliumhaven van Antwerpen (Herbouvillekaai, Zwarte Weg) gaan kijken . Ik Ben er vorige week nog geweest met enkele clubgenoten . Zeker de moeite waard om ide?n voor oude fabrieken op te doen .

  [8]

janjozef

waar ook mooie fabrieksgebouwen staan is aan het dokske in Merksem en dan verder het Albertkanaal op richting stad.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem