Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

M

Gestart door eve, 03 januari 2012, 14:10:51 PM

B-Cargo

M
#15
Over de rijkwaliteiten van mijn M?rklin 55'ers ben ik uiterst tevreden en vind het nog steeds stoere locs, mijn 55'ers van B-Models zijn inderdaad beter op schaal, fijner afgewerkt, meer details enz maar die goeie sterke M?rklin's vind ik nog steeds stoere locs! bij mij mag er nog eentje de verzameling komen aanvullen! [:)]

dgrr57

M
#16
citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

Dieselloc 5515, dat moet nu echt wel een nr. zijn die reeds door B-Models werd uitgebracht, hopelijk bedenken ze zich nog! (en zit er in een soundversie, de correcte sound, niet zoals in de 5533 ATB-PZB 90..)
Ik leef op hoop! [:)]

Ik vraag me echt af wie nu nog een 55 van M?rklin gaat kopen, tenzij ze aan halve prijs zijn, natuurlijk...

ikke [;)]

Jurgen

M
#17
citaat:
Geplaatst door nohab

We zullen wel zien wie heeft gelijk.

Vraagt u aan een journalist welze zijn de bronnen van de scoop ?

Nee,



Moest ik de hoofdredacteur van de krant zijn wel ja!
Bij kranten staat die bron ook onderaan of bovenaan de artikels vermeld.

Er zal wel waarheid zitten in je bericht, maar een mug kan aan het einde van de rit een olifant geworden zijn h?.

Maar dit is een andere discussie.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

mark7758

M
#18
In Nederland heb je het benelux-forum. Daar moet je een bron vermelden bij dit soort zaken. Anders geloof niemand je zo ongeveer.
Vandaar het geen vertrouwen hebben in zomaar een berichtje. (Hoe hoopvol hij kan zijn. Eindelijk weer M2's)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

dgrr57

M
#19
citaat:
Geplaatst door mark7758

In Nederland heb je het benelux-forum. Daar moet je een bron vermelden bij dit soort zaken. Anders geloof niemand je zo ongeveer.
Vandaar het geen vertrouwen hebben in zomaar een berichtje. (Hoe hoopvol hij kan zijn. Eindelijk weer M2's)

En wat als Philippe zou antwoorden : mijn bron is M?rklin. Ga je hem dan geloven [?] Ik ben er zeker van niet. Dus hoeft Philippe zijn bron niet te vermelden [;)]

Zou je Philippe kennen zou je hem toch wel betrouwen. Zijn bron is gewoon M?rklin, waarmee hij in een tijdenlang relatie zit.
M?rklin kan nu nog wel van gedacht veranderen (is al gebeurt) maar meestal kloppen de aankondigingen van Philippe.

mark7758

M
#20
zie je mij typen dat ik hem niet geloof?
Ik meld alleen dat het in NL met bronvermelding is.

En ik ken ze bij Marklin (Helaas) persoonlijk om te weten dat er iets van klopt.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Jurgen

M
#21
citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door mark7758

In Nederland heb je het benelux-forum. Daar moet je een bron vermelden bij dit soort zaken. Anders geloof niemand je zo ongeveer.
Vandaar het geen vertrouwen hebben in zomaar een berichtje. (Hoe hoopvol hij kan zijn. Eindelijk weer M2's)

En wat als Philippe zou antwoorden : mijn bron is M?rklin. Ga je hem dan geloven [?] Ik ben er zeker van niet. Dus hoeft Philippe zijn bron niet te vermelden [;)]

Zou je Philippe kennen zou je hem toch wel betrouwen. Zijn bron is gewoon M?rklin, waarmee hij in een tijdenlang relatie zit.
M?rklin kan nu nog wel van gedacht veranderen (is al gebeurt) maar meestal kloppen de aankondigingen van Philippe.



Dat weten we dan nu en daarmee is er nog geen bevestiging, maar toch al een goede bron. Meer hoeft dat toch niet te zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

nohab

M
#22
Ik heb vaste bronnen, vast en zeker

nohab

M
#23
citaat:
Geplaatst door dieselfreak

Ter info voor alle nieuwsjagers: de primeur van deze aankondiging stond niet op dit forum maar wel op het Franstalig zusterforum ?n op Beneluxspoor.



JAWEL, daar ben ik, ik schrijf op verschillende Forum

factageklerk

M
#24
Zijn daar al afbeeldingen van ?
 

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Sicco

M
#26
Beide M2-sets trekduwsets, w??r geen gewone groene tijdperk IV M2's dus.... [;)]

Anarchy

M
#27
Groene en bordeaux M2 trek/duw set.

De groene met stuurrijtuig voor HLE, enkel inzetbaar met reeks 25?
De bordeaux met stuurrijtuig voor HLD, enkel inzetbaar met 62/55?

nohab

M
#28
Wie had gelijk ???? Ik had vaste bronnen :

Voici confirm?es, les nouveaut?s belges du programme M?rklin 2012 :

- 37678 Diesel SNCB 5515
- 39406 Electrique SNCB 1803
- bo?te de d?part Belgique
- bo?te de d?part B?n?lux
- 2 coffrets de voitures M.2 SNCB ( 43541 vert avec voiture pilote et 43542 rouge avec pilote )
- 00768 display de 12 wagons min?raliers Fals SNCB
- 40690 coffret de 6 voitures m?talliques anciennes de la SNCB ( 4069 )
- 41876, 2 voitures belges B9 1/2 Inox dans coffret Rubens SNCF
- 37154 Vapeur 56 CFL


reeves

M
#29
bij die groene M2's word verwezen naar een bijpassende lok 25
raar want die staat niet in de folder of de lijst
een verborgen boodschap?!?!

Passende Zuglokomotive ist die Elektrolokomotive
Serie 25, die unter der Artikelnummer 37230 im
M?rklin H0-Sortiment erh?ltlich ist