Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

I2 lsmodels

Gestart door wisselstromer, 04 december 2011, 13:40:20 PM

Jurgen

citaat:
Geplaatst door doomslu

Ik hoop dat jullie het wel snappen waarom dergelijke 'vreemde eenden' meestal in een set aangedoden worden? [;)]



Natuurlijk, zo verkopen ze meteen 2 nieuwe I10 rijtuigen. Rijtuigen die er nog beter zullen uitzien dan de vroegere modellen waardoor men hoopt dat sommige mensen hun oude rijtuigen zullen willen ruilen voor de nieuwe oplage. Lang niet iedereen zal dat doen, maar het zou wel een verkoopsstrategie zijn die ik ook zou toepassen.

Een andere reden is dat deze rijtuigen gewoon samen in een trein gereden hebben en ze dus wel samen horen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door doomslu

Ik hoop dat jullie het wel snappen waarom dergelijke 'vreemde eenden' meestal in een set aangedoden worden? [;)]



Natuurlijk, zo verkopen ze meteen 2 nieuwe I10 rijtuigen. Rijtuigen die er nog beter zullen uitzien dan de vroegere modellen waardoor men hoopt dat sommige mensen hun oude rijtuigen zullen willen ruilen voor de nieuwe oplage. Lang niet iedereen zal dat doen, maar het zou wel een verkoopsstrategie zijn die ik ook zou toepassen.

Een andere reden is dat deze rijtuigen gewoon samen in een trein gereden hebben en ze dus wel samen horen.

DE reden is dat die vreemde eend hogere ontwikkelingskosten heeft [;)] Zouden ze die apart verkopen dan zou zijn verkoopprijs (misschien) een drempel zijn voor velen [:(] (Alhoewel, als ik sommige prijzen zie op ebay). Dus 2 'goedkope' rijtuigen + 1 'dure' vreemde eend in een set aan 'normale' prijs is 'best practice' [;)]

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

chef garde


wisselstromer

bij mijn weten
gereden in het klassieke groen
het baksteen rood met oranje strepen
en in het volledige eurofima oranje
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Binco

Nog een link naar de site van LS Models

Ik vond deze link, op een Franstalig forum (vandaar dat het in het Frans is).

[:)][;)]

Binco

De eerste set is uitgeleverd! (set 42111)
Ik ga de mijne morgen halen [:p]
Zal dan een paar foto's posten [;)]

[:)][;)]

Binco

De beloofde foto's + beknopte bespreking kan je HIERvinden [;)]

[:)][;)]

the_gold

Heb ook dit setje, hopelijk binnekort nog de oranje set. Zal de 2 sets mengen, met 1 buffet erin en enkele I-6 rijtuigen..

chef garde

Schitterend!!!  Zijn er onder jullie die foto's of links willen delen naar samenstellingen uit het grootbedrijf van deze I2's???  Waarvoor dank!

the_gold

Kan dit? Het word hier de volgende samenstelling :

1801 nmbs
1x I-2 A
1x Buffet ls models
3x B I-2 ls models
Toekomstig misschien 2 C-1 I-4 rijtuigen erbij?

doomslu

citaat:
Geplaatst door chef garde

Schitterend!!!  Zijn er onder jullie die foto's of links willen delen naar samenstellingen uit het grootbedrijf van deze I2's???  Waarvoor dank!

Goh, als dat geen toeval is... MSM 114 (mei 2012) brengt er een tiental. [:p]

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loco

Prachtig, dan is dat een perfecte aanvulling bij de bespreking van het model.

Binco

@ Luc (Doomslu)

Prachtig !!! [:p]
Dat gaat goed van pas komen!

citaat:
Geplaatst door the_gold

Kan dit? Het word hier de volgende samenstelling :

1801 nmbs
1x I-2 A
1x Buffet ls models
3x B I-2 ls models
Toekomstig misschien 2 C-1 I-4 rijtuigen erbij?




Deze heb ik nog nooit gezien,
wel

16/18 nmbs - DMS C1 - I6/I10 C1 - ... - I2AR Groen of C1 - I6/I10 C1 - ... - I2B - I2B

De hoeveelheid I6/I10 weet ik niet van buiten, wel dat er ergens in het midden het buffet stond en op het einden nog 2 I2B's ter versterking.
FOTO

Andere samenstelling:
FOTO 1
FOTO 2
SITE SAMENSTELLINGEN OOSTENDE KOLN



Zelf kijk ook wel uit naar de oranje set ... [;)]
Maar dat zal nog wel even duren denk ik [|)]

[:)][;)]

stevend

Al deze samenstellingen zijn prachtig !
Maar ik had er graag gezien van tijdp. 3c , voor loc's dus met
een 6 delig cijfer.
Hopelijk komt dit ook aan bod in msm 114[:D]

Nog een vraag hierover, kon men de I2 rijtuigen gemengd zien met I4
in dit tijdperk ( 3c ) ? Liefst op Oostende ?