Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 50

Gestart door Peter, 05 november 2005, 11:23:32 AM

DelticPower

Vrouwen zijn als orkanen. Als ze komen is het nat en heftig, als ze gaan ben je je huis en auto kwijt.[;)][B)]
Groeten van Jan

DelticPower

Gelukkig is ze al 33 jaar gebleven, ik zou niet weten hoe ik zonder zou moeten.[:I]
Groeten van Jan   (In opdracht van moeder de vrouw.)[:D][:D]

Jurgen

Dus als ik het nog een beetje kan volgen vroeg Peter wat we bij MSM 50 extra zouden krijgen.
Nu, zoveel reacties later zijn we over vrouwen bezig. Betekent dit dat we een vrouw bij MSM 50 gaan krijgen? [:o)] Of zijn we off-topic?

Dat van die vrouw zie ik eigenlijk wel zitten. Dan geraak ik misschien eindelijk van't straat af. [:p][:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Dat van die vrouw zie ik eigenlijk wel zitten. Dan geraak ik misschien eindelijk van't straat af. [:p][:D]

Van het spoor zeker[;)]

Tom

Mischien kan MSM de vrouw achter de modelspoorman eens op de een of andere manier in de bloemetjes zetten.
Tom

Johnnytrein

Kedeng kedeng, neen het spoor is hij al bijster.[:I] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Tom

Een lezersenqete in de 50ste MSM zou van mij ook wel mogen, zo kan men nog eens pijlen naar de wensen van de lezers en kijken naar de tevredenheid over MSM want er zijn ondertussen zeker heel wat lezes bijgekomen.
Tom

tufken

Wat zou de oplage zijn van MSM, weet iemand dit?
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Tom

Aangezien er 618 leden zin op het forum en ongeveer 550 daarvan MSM leest+ pakweg 500 die geen internet hebben of niet meedoen aan het forum en dan nog eens een kleine vooraad voor diegene die oude nummers besteld, denk ik dat de oplage rond de 1000 zal liggen.

( frans meegerekend )
Tom

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Tom

denk ik dat de oplage rond de 100 zal liggen.

Maar 100 MSM!!! Je bedoeld 1000 zeker (een reken foutje kan gebeuren [;)])
Ik denk zelfs dat het er meer zijn [:I]

Een idee voor nr 50
Maak is een reportage van de mensen achter MSM.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Tom

denk ik dat de oplage rond de 100 zal liggen.

Maar 100 MSM!!! Je bedoeld 1000 zeker (een reken foutje kan gebeuren [;)])Ik denk zelfs dat het er meer zijn [:I]
Da denk ik ook wel[;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Ik schat, er rekening mee houdend dat 90% van de modelspoorders de pensioengerechtigde leeftijd voorbij is, dat er een 5000 stuks van zullen gedrukt worden belgi? en nederland samen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat minder rendabel zou zijn.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Havoc

citaat:
Ik ben alleswetend over vrouwen en kan er dus niets meer van leren


Enkel vrouwen weten dat...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Roderik

Ik dacht dat de oplage van een tijdschrift werd vermeld in de colofon maar bij MSM is dat niet het geval. Misschien dat iemand van MSM zelf het weet...?
Always be modelling!

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Roderik

Ik dacht dat de oplage van een tijdschrift werd vermeld in de colofon maar bij MSM is dat niet het geval. Misschien dat iemand van MSM zelf het weet...?

Nico weet dit in ieder geval wel. Het is aan hem of hij dit wel of niet wenst mee te delen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw