Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Piko Digi-Power-Box

Gestart door marimon, 03 november 2005, 20:16:41 PM

marimon

Heeft er al iemand ervaring en/of reacties over deze Digi-Power-Box van Piko waarvan er een artikel verscheen in MSM 36 (Nieuwigheden in N?rnberg Mess 2005)? (de redactie van MSM misschien?)
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

tonycabus

Lijkt in elk geval er op een Uhlendinges-fabrikaat.
Die kennende...
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Tom

Volgens mij is het digitale systeem van piko wel erg handig en gemakelijk voor biginers.
Tom

Johnnytrein

@Tom, wat zijn biginers, is dat en nieuwe soort varkens? Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Brunel

De Digi-Power-Box is technisch gelijk aan de Intellibox, maar dan alleen voor DCC.

n/a

citaat:
Geplaatst door marimon

Heeft er al iemand ervaring en/of reacties over deze Digi-Power-Box van Piko waarvan er een artikel verscheen in MSM 36 (Nieuwigheden in N?rnberg Mess 2005)? (de redactie van MSM misschien?)




Een Digi-Power-Box is een uitgeklede Intellibox, het Motorola en het Seelctrix format zijn er uitgehaald, en natuurlijk ook de Booster aansluiting voor de Motorola (Marklin) boosters. De Locmause aansluiting wordt ook niet genoemd.

De prijs voor de Piko box bij Lokshop is 401,-- Euro, voor de Intellibox is dat 427,--.

Mijn advies is dan ook ga voor het volledige product, dus voor de Intellibox. Volgens de specificaties zijn de beide voor de rest gelijk.

Wim.

Tom

Piko heeft ook een draadloze afstandsbediening.
Tom

pahasoft

Hoi,

Weet trouwens iemand of de Piko centrale wel kan communiceren via de PC? Zo ja zijn de heren dan slim geweest en is het standaard Intellibox protocol hiervoor gebruikt?

n/a

citaat:
Geplaatst door Tom

Piko heeft ook een draadloze afstandsbediening.




Inderdaad, maar dat heeft de Intellibox ook.

Wim.

n/a

citaat:
Geplaatst door pahasoft

Hoi,

Weet trouwens iemand of de Piko centrale wel kan communiceren via de PC? Zo ja zijn de heren dan slim geweest en is het standaard Intellibox protocol hiervoor gebruikt?



Dat denk ik wel, in ieder gaval is hij via het LocoNet te benaderen.

Wim