Haventje in de vallei

Gestart door evan, 23 oktober 2011, 14:48:06 PM

Dirkh

Gewoon knap. Ook die goederenloods vind ik bijzonder geslaagd. Weeral mooie dingen te zien hier.

Metpetergaathetbeter

bijzonder fraaie baan, leuk materiaal maar die scherpe bochten(na die tunnel) vind ik er toch heel jammer aan !


Groeten Peter ;)

OlivierV

Fraai alweer.

Evan, op welke manier zijn die dennebomen gemaakt?

@petermetwiehetbeterschijnttegaan, vallen die bochten niet mee? alhoewel je soms een vertekend beeld krijgt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Op een vaste baan ben je af en toe genoodzaakt, tegen beter weten in, redelijk kleine boogstralen te gebruiken.
Voor mij stoort het hier niet.
Weeral prachtige beelden.  :P
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Citaat van: doomslu op 11 januari 2015, 16:28:46 PM
Op een vaste baan ben je af en toe genoodzaakt, tegen beter weten in, redelijk kleine boogstralen te gebruiken.
Voor mij stoort het hier niet.
Weeral prachtige beelden.  :P
Luc, je kan je altijd aan minima houden he en zeggen van lager dan een straal van bv 70cm op zichtbare delen ga ik niet. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Supermooi Evan
Heel zorgvuldig afgewerkt, en met die Duikbril (het is toch een prachtig stelletje) geef je nog een extra cachet aan die foto's

PS: zie ik daar helemaal achteraan op foto 3 die Tads wahen van Van Biervliet staan? ;D ;D ;D
Met vriendelijke groeten
Peter

evan

Citaat van: Peter op 11 januari 2015, 16:31:08 PM
Supermooi Evan
Heel zorgvuldig afgewerkt, en met die Duikbril (het is toch een prachtig stelletje) geef je nog een extra cachet aan die foto's

PS: zie ik daar helemaal achteraan op foto 3 die Tads wahen van Van Biervliet staan? ;D ;D ;D

Yep dat zijn idd. Tads wagens van VBV.  Ze bollen heel goed en zijn fraai afgewerkt.  De nodige verwering moet ik nog ns doen natuurlijk ;)

Bedankt Peter
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 januari 2015, 15:48:11 PM
bijzonder fraaie baan, leuk materiaal maar die scherpe bochten(na die tunnel) vind ik er toch heel jammer aan !


Groeten Peter ;)

Hey Peter volledig eens met de bocht, maar je weet -zie begin draadje- dat hier een voorhistorie is qua baanplan.

De meeste scherpe bochten heb ik weggewerkt, maar niet allemaal want dat werd te veel "gewrongen" landschap.
De straal zal ongeveer 60 a 70 cm zijn.

Bedankt Peter ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Citaat van: OlivierV op 11 januari 2015, 16:24:11 PM
Fraai alweer.

Evan, op welke manier zijn die dennebomen gemaakt?

@petermetwiehetbeterschijnttegaan, vallen die bochten niet mee? alhoewel je soms een vertekend beeld krijgt.
Thanks Olivier ;)

De bomen zijn van Anita decor.  Ik kan echt geen tijd opbrengen om te zitten dennenboompjes draaien. :)  :o

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Citaat van: Dirkh op 11 januari 2015, 13:59:00 PM
Gewoon knap. Ook die goederenloods vind ik bijzonder geslaagd. Weeral mooie dingen te zien hier.



Bedankt Dirk en Luc ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

RD25

Evan, clap clap, it's beautiful  ;)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Re 460

beste Evan,

Wat is dit toch mooi!
Als ik dit zie heb ik toch soms wel een beetje spijt dat ik in SBB materiaal verzamel.
Maar ja, je kan niet alles willen, dankzij deze bijdrage en het forum is dit echt meegenieten.

Doe zo voort!
Paul

vyncky

Prachtig Evan (en Co)!

het komt echt realistisch over!
Die goederenloods, van waar komt deze?

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)