Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Eventjes omrijden !

Gestart door Metpetergaathetbeter, 09 september 2011, 08:34:34 AM

Metpetergaathetbeter

Interessant art. als je naar de foto kijkt ( in de nieuwe 007 waren volgepakte treinen te zien in India ; maar de Indieers vroegen dit fragment eruit te halen omdat dit niet geheel strookte met de waarheid ????? Het zou een verkeerd beeld geven van het treinreizen in India)
Verder zijn treinreizigers na de grote vertraging uiteindelijk nog een beetje possitief : http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1316483/2011/09/09/Trein-rijdt-980-kilometer-in-verkeerde-richting.dhtml

Groeten Peter;)

pieter

Niet zo gek, de machinist heeft voor geen meter zicht op de baan.

Ik heb vier jaar in dat land gewerkt, een grotere chaos ben ik nergens anders ter wereld tegengekomen.

grt P.

factageklerk

leeft men daar nog steeds van het kasten systeem en klopt het ook dat indi?rs de onvriendelijkste mensen zijn. Ken het ook alleen maar van "india voor beginners" . Dan mogen ze hier nog niet klagen in belg?e
[:D]
 

pieter

Het is off-topic.
Ja het kasten systeem is de ruggegraat van de samenleving.
Alleen de mensen die "het gemaakt" hebben zijn in mijn ogen onhebbelijk (schofterig dus) de gewone man is allervriendelijkst.

grt P.

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door pieter

Het is off-topic.
Ja het kasten systeem is de ruggegraat van de samenleving.
Alleen de mensen die "het gemaakt" hebben zijn in mijn ogen onhebbelijk (schofterig dus) de gewone man is allervriendelijkst.

grt P.



moet eens dat berichtje lezen dat er eveneen bijstaat :

Eerste minister stuurt lege Prive-jet achter een paar sandalen ( je zal maar zere voeten krijgen [:(!])

Groeten Peter[;)]

pieter

Ja daar kijk ik niet van op.

grt P.