Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Mijn baan

Gestart door Dvroonen, 02 september 2011, 23:16:41 PM


pieter

Dat ziet er mooi uit Danny!
Zeker geen lullig baantje.
Proficiat.
grt P.

Michiel

Bonk!

Sorry, naar even van mijn stoel gevallen. WAT EEN RUIMTE! Wat een enorme baan wordt dat! Indrukwekkend! Ik hoop dat je de tijd en zin gaat vinden om dit allemaal af te werken. Machtig!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Binco

Hallow Kroket[:D]
Dat is een serieuze baan, veel succes ermee, en laat ons geregeld nog maar eens van onze stoel vallen [;)]

[:)][;)]

Gerolf

Ik had in je andere draadje al wat gepost, maar nu zie ik dat een deel van mijn vragen eigenlijk hier thuis hoorde [:I]
citaat:
Stevig project, en een stevige onderbouw. Alleen met dit eerste ben je al even stil geweest, vermoed ik [8D]
Het lijkt zeer degelijk werk - ga zo door. Ik vermoed (hoop) dat je nog foto's van je "vervolg" wil tonen.
Is het een goed idee om dit onderwerp te verplaatsen naar de rubriek "ooit zal het klaar zijn" ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jean

Imposant !!
Het garandeerd jaaaren werk. [:D]

swarol

is wel groot zeer groot zelf, das gegarandeerd jaren plezier
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

lilitrein

Hoi Danny,

Hoop dat het nu wel goed gaat.
Mooi "stukje" werk ( ik hou van grote banen).
Als ik bij mezelf kijk heb je nog wel wat jaartjes nodig.
Geeft niets, daar is het hobby voor. Succes met de bouw.

Spoorze  Bert
Periode II  Deutsche Reichsbahn
Brawa-Roco-Fleischmann-Märklin-Rivarossi-Piko-Trix. 3-Rail Digitaal-Analoog geschakeld.

Gerolf

Ik heb je eerdere berichten gecorrigeerd, Bert [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

indrukwekkende grootte, hoop dan ze niet te groot is, anders voor jaren plezier,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

lilitrein

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Ik heb je eerdere berichten gecorrigeerd, Bert [;)]



Dank je wel.
Ik zal nog wel meer foutjes maken.

Spoorze  Bert
Periode II  Deutsche Reichsbahn
Brawa-Roco-Fleischmann-Märklin-Rivarossi-Piko-Trix. 3-Rail Digitaal-Analoog geschakeld.