Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

foto's van een beginner

Gestart door swarol, 16 augustus 2011, 19:25:13 PM

Ferre

Heel leuke ide?n voor scenes Swarol !!

Humor mag er zeker bij !!

Ik probeer vandaag een fototje te posten in ons draadje,

is ook humor in ;-)

swarol

citaat:
Geplaatst door Ferre

Heel leuke ide?n voor scenes Swarol !!

Humor mag er zeker bij !!

Ik probeer vandaag een fototje te posten in ons draadje,

is ook humor in ;-)



ferre voor mij is dat een must [:D] iedere scene moet iets hebben zodat ze niet enkel voor senery dienen [;)] ben benieuwd naar uw fototje[:p]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

foto-oefening... en even lachen [:D]

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Paulogic

Uw foto's lukken beter en beter...

Maar die sluikreclame voor RedBull vind ik erover [:D][:D][:D][;)][:o)]
mvg,
Paul(ogic)

conducteur

Het is een Black&White Bull, Paul[:D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

swarol

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Uw foto's lukken beter en beter...

Maar die sluikreclame voor RedBull vind ik erover [:D][:D][:D][;)][:o)]


oefening baart kunst he..

.maar moet nog veel oefen voor het kunst wordt [:D]...is gene red-bull [:D][:D][:D]...

ben van horiscoop stier en als die hun koppeke doordrijven [:D][:D][:D][:D]

is iets nieuw geprobeerd foto van binnenkant bus 23...heeft wel iets



morgen alles terug van de tafel halen...

heb verkeerde ondergrond gebruikt die met de koude is beginnen te leven....

och zo blijven we bezig...met vallen en zitten[:D][:D]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

voor ik aan de afbraak begin....nog een piepje

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

na een tijd van ziekte...toch nog wat kunnen maken...ze moeten nog verder worden afgewerkt...



wel een vraagje...wat is volgens jullie de idiale diepte voor een tafel...want ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet aan de diepste kant kan werken ...dus alles moet terug van nul....
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

ratje

Ik zou zeggen pas je breedte aan, aan je situatie. Had vroeger in de kelder een tafel met breedte van 1m en zelfs voor mijn lange armen was dat alles behalve. Nu is dat 50cm zodat ik het midden nog plaats, heb maar mis soms wel 10cm meer.
trial and error, learning and fun
http://users.skynet.be/mijnmodelspoor

Martin Welberg

Mijn modulen hebben een diepte van 70cm, staan wel wat lager ivm een schuine kap. Baan staat met railnivo op 110 cm kan overal fatsoenlijk bij heb alleen in de hoeken een opstapje nodig. Ben niet zo heel erg hoog, slechts 1.72..

mnieuwlaet

Ik heb modules van 80 cm en van 65 cm. 80 is ok maar misschine soms net iets te diep om eraan te kunnen (hoogte 120 cm)
Ideaal is een mix van je ruimte en je lange of kort armen, ergens tussen 75 en 60 cm

swarol

thx voor de antwoorden...neem ze mee naar men tafel, waar ik in het kort de zag dan in zet....heb de platen namelijk gekregen van een vriend...overschot van keukenbouw...ze zijn alle 2.40 lang en een 1m diep met een dikte van 10cm...serieuse platen dus.
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Johnnytrein

Amaai mijn k***** dat zen serieus dikke platen zeg.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

swarol

een gekregen van paard moogt ge niet in de bek zien he....heb er zo 5 gekregen....als je die moest kopen denk dat het wel een aardig bedrag kost
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

hey allemaal, het is een tijdje geleden maar ben zwaar ziek geweest.

ik ben helemaal opnieuw begonnen,eerst was ik van plan om in een kleiner schaal te gaan...maar... heb al zoveel matriaal van HO dat het al een 100ste geluk moet zijn om iemand te vinden om mee te ruilen.

de tafel heeft in huis een plaatsje gekregen, het eerste stuk is 2M40 lang en voor mijn eigen gemak 60cm breed. dus het wordt een zonder keerlus.



de volgende aansluiting komt waar nu de tv staat (die komt op een schap aan de muur),

en nog later kan ik nog verder maar dat moet ik nog uitdokteren, omdat heel dat stuk raam is en iets lager.

in de linkse boverhoek kan je het begin zien van het raam. de onderste ramen is gekleurd glas (verschillende kleuren.

ook natuurlijk altijd de mogelijkheid om er een laag stukje achtergrond-plaatje te zetten

het idee is een rangeer terein en 2 sporen voor personenvervoer.

het leuke aan deze tafel is als je wat moe wordt kan ik even afleiding vinden met de tv.....oja en voor die intresse hebben heb een aanboord camera gevonden voor de prijs van 20 euro alleen moet je er nog een kaart bij kopen, een van de dagen ga een vriend (hij heeft dezelfde gehaald in die winkel) me het idem eens laten zien,
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa