Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Classix brengt Class 66 uit.

Gestart door ERVIN, 12 augustus 2011, 20:55:37 PM

B-Cargo

ok, dat zou niet mogen natuurlijk maar toegegeven, daar heb ik bij mijn loc niet op gelet. Voor mij telt het geheel vooral, maar idd. voor een dergelijke prijs mag/kan het wel beter.
Ieder moet voor zichzelf uitmaken hoeveel hij voor een model wilt neertellen en wat hij hiervoor verwacht van een producent.
groetjes,

OMC

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

Ieder moet voor zichzelf uitmaken hoeveel hij voor een model wilt neertellen en wat hij hiervoor verwacht van een producent.



Voil? ...
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

factageklerk

Dit model is niks voor mij en dan de prijs [:I]dat voor een omgespoten model. Wat ik me afvraag maakt Mehano dan werkelijk niets meer van treinen? , nochtans heb ik basissets van hun zien staan in de recentste speelgoedfolders van de sinterklaasperiode
 

conducteur

Nu ben je toch echt aan het mierenneuken, als je het mij vraagt. En is het gewicht op schaal? Heb je hem al gewogen?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

prulleman

citaat:
Geplaatst door conducteur

Nu ben je toch echt aan het mierenneuken,


ge zijt blijkbar stekeblind, die nummers staan scheef als de toren van pisa[:D] op een low-budget lok best aanvaardbaar maar niet in die prijsklasse[xx(]ze hadden er beter de decal los bijgestoken

chef garde

En het nummer klopt niet ook.  Loc 5702, in het UIC nummer moet deze combinatie ook terug te vinden zijn.

factageklerk

citaat:
Geplaatst door conducteur

Nu ben je toch echt aan het mierenneuken, als je het mij vraagt. En is het gewicht op schaal? Heb je hem al gewogen?



Excuseer !?![:I]
 

ronny-vdv

Hopelijk hebben na de reeks 57 en de M6-rijtuigen hun les geleerd.
Als ze opnieuw grote fouten maken, dan mogen ze zich toch zorgen beginnen te maken voor in de toekomst.

Je kent het spreekwoord, h? : Een ezel stoot zich ......[:p]

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

ysbeer

conducteur

Nu ben je toch echt aan het mierenneuken, als je het mij vraagt.

Niemand vraagt je dat,begrijp je waarom niet?????

wim

dgrr57

citaat:
Geplaatst door chef garde

En het nummer klopt niet ook.  Loc 5702, in het UIC nummer moet deze combinatie ook terug te vinden zijn.

Niet overdrijven AUB [:(]. Dit zijn franse locomotieven. En die volgen dus de franse regels [:D]



Het is niet omdat er enkele foutjes zijn dat onmiddellijk alles fout is [;)]

conducteur

citaat:
Geplaatst door dgrr57

CiteerGeplaatst door chef garde


Het is niet omdat er enkele foutjes zijn dat onmiddellijk alles fout is [;)]

.
[^][^][^][^]
En er staat een Nem schacht op de loc, die ik niet terugvind op het origineel, en er ontbreken enkele remslangen[;)] En de nummers staan mooi horizontaal, mogelijks staat de loc niet op een perfect horizontaal vlak, waardoor het lijkt alsof. En in het echt zal dat ook nooit perfect horizontaal zijn..
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

ERVIN

Ik denk dat we nu wel genoeg flauwekul hebben verkondigd h? , dus laat ons nu terug on-topic gaan , en geduldig afwachten wat Classix eind deze maand op de markt gaat brengen.

chef garde

Ok, mijn excuses.  Ik trek mijn woorden terug.  Ik baseerde mij op de UIC-nummering, gezien op Belgische tractievoertuigen.  In die nummering vind je de originele nummering terug.

slaapmuts

Hallo,

hierna een paar fotos van de 5702 (09/2011) als aanvulling op de modelfotos.

Degenen die over fotos beschikken (uit andere periodes...) die afwijkingen in uitvoering en beschrifting van de hier getoonde fotos weergeven mogen deze hier graag tonen!  Dit laat toe nog meer modelvarianten te maken [^]


voor wie zijn lok wil weatheren . . .



de frontpartij


detail frontpartij


en nog het nummerke op een van de zijkanten (kant vulopening mazoutbak)



Misschien een ideetje voor Rees-Cees om een correct snoetdecalleke te maken....

Groeten uit het zonnige zuiden

@ Admin: misschien deze items mbt de 57 sncb in een aparte thread? Een objectief vergelijk voorbeeld en model moet toch kunnen ?h?!
veel plezier en groeten van de slaapmuts!

Michael

Kurt mooie foto's ga ik zeker gebruiken als ik mijn 5701 ga weatheren.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154