Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Classix brengt Class 66 uit.

Gestart door ERVIN, 12 augustus 2011, 20:55:37 PM

ERVIN

De nederlandse firma Radix Modelhobby ( nog nooit eerder van gehoord)en de belgische firma Classix gaan de Class 66 uitbrengen met de hedendaagse schilderingen van o.a. Captrain en Crossrail.
Het gaat hier niet over een volledig nieuw concept , maar om de " oude" Mehano's die van een nieuw jasje zullen voorzien gaan worden.
Uitlevering zal eind 2011 begin 2012 worden.

http://www.radixmodelhobby.nl/Webwinkel-Category-561317/Treinen.html

Meer info volgt later nog op hun site.

ysbeer

Ben nieuwsgierig wat daar van uit komt.
Ik zou in ieder geval bij bestellen geen cent vooruit betalen.
Vragen ze ook niet

Het
zal best helemaal perfect in orde zijn en gewoon betrouwbaar,maar er zijn in de afgelopen jaren in nederland al meer,,,,,,,,,,,,,,,.
Nogmaals
Waarschijnlijk alles oke,maar ervaring maakt wijs

wim

Kees-Jan

Goh dacht dat die door een andere firma gemaakt zouden worden (waar ook de G 2000's vandaan komen en ze staan toch gewoon tussen de Clasix) En zijn het dan 5 deurs?

Kees-Jan

ward

Dat is nog eens leuk nieuws..
Maar ik ben benieuwd wanneer er meer nieuws over zal komen en wanneer ze effectief uitkomen.. Meer nieuws in augustus, we zijn benieuwd [:I]

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Lokpaint

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Goh dacht dat die door een andere firma gemaakt zouden worden (waar ook de G 2000's vandaan komen en ze staan toch gewoon tussen de Clasix) En zijn het dan 5 deurs?

Kees-Jan



Hoi

Het is dus geen nieuwe oplage, maar overgespoten oude modellen.

Ben benieuwd.

Bart
 

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees
En zijn het dan 5 deurs?

Kees-Jan



Daar vrees ik een beetje voor , volgens mij gaan ze niet zo ver , ik denk dat het bij een andere schildering zal blijven.

ems

De op de site getoonde voorbeelden zijn allemaal loc's van het eerste type (met zogezegd 4 deuren). Op zich geen probleem, want er zijn wat dat betreft nog genoeg versies te maken.
Dat het overgespoten oude modellen betreft zou wel de prijs verklaren, want ik vind 259,00 wel een beetje veel geld voor zo'n model.
Groet, Edwin

Kees-Jan

Ach opzich een nette prijs hoor (al eens gedaan? reken maar eens wat het overspuiten kost[;)])

Kees-Jan

Lokpaint

Ehhh..1 euro aan verf en 2,50 aan stikkers[}:)]

Bart
 

Kees-Jan

Das het materiaal Bart............daar kunnen jij en ik niet van eten [;)][:o)]

Kees-Jan

Lokpaint

[:o)]

Voor 259 krijg je hem bij mij in elk geval niet. Ik wil ook pindakaas op mijn boterhammetje.

Als de loks netjes gespoten zijn is 259 een heel nette prijs.

bart
 

Chris

Niet Radix maar Classix gaat die class 66 uitbrengen. [:D]

Radix gaat hem verkopen [:D]

Hij zijn inderdaad oude class 66 modellen die overgespoten gaan worden.
bron : Classix

Kees-Jan

Heb je het gevraagd of kwam de info via de handelaren info Chris?

Kees-Jan

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kees-Jan

Ja dat weet ik ook wel. Heb de info namelijk ook rechtstreeks van de producent.  Wilde alleen weten of er een mailing vanuit de producent was naar de wederverkopers zoals Chris (MTE) en wij zijn en of ik die gemist had. De info was me al langer bekend maar toen was het nog niet openbaar dus ook niet geschikt om hier of elders oo het net te plaatsen.

Kees-Jan