Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Nieuwe 59er

Gestart door wisselstromer, 17 oktober 2005, 16:15:31 PM

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

rgp

Dag,

Mooi en onuitgegeven versie, maar dan wel 70 euro duurder dan de vorige.

Aan die snelheid wordt M?rklin enkel nog voor de elite betaalbaar.

Roland

svvander

Verdorie, dat is wel duur... Nogtans een hebbeding, alleszins toch voor mij. Zou deze enkel bij het spoor te koop zijn?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Jurgen

Ik veronderstel dat je dit model overal zal kunnen kopen. Het is gewoon een M?rklin nummer (37272).
Als het alleen bij Het Spoor zou geweest zijn zou men achter het art nr .800 bijzetten of het zou met een 9 beginnen.
Dacht ik toch h?. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

erik de noorman

Staat al heel lang aangekondigd bij jocadis.
Ga hem kopen.

Erik

janjozef

Ben eens gaan kijken op de site van het spoor maar 275? is toch heel veel geld. Wel een versie die ik nog nooit in model gezien heb. Wel op foto live.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Op de site van Vanbiervliet is dit model ook aangekondigt prijs: 275 euro

//www.vanbiervliet.com
Tom

wisselstromer

het is een samenwerkingverband tussen een aantal belgische winkels en de prijs is onderling afgesproken
er zouden in de toekomst nog andere modellen volgen

mvg
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

diesels

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

het is een samenwerkingverband tussen een aantal belgische winkels en de prijs is onderling afgesproken
er zouden in de toekomst nog andere modellen volgen

mvg



Hopen op de 5907! Dat is een tijdperk IV-model met de oude frontseinen, dus daar zou niets voor aan de mal gewijzigd hoeven te worden, of vergis ik me?

groetjes Sicco

n/a

Hey,

Ik ben toch niet echt gelukkig met deze gang van zaken... Met de 22/23/25 gebeurt dit in feite ook al, en het resultaat is dat wie bijvoorbeeld een blauwe 23 wil (Of in dit geval een "zwaluw" 59...) daar tegen de 100 Euro per stuk meer voor moet neerleggen, aangezien anders Marklin die zelf zou kunnen gemaakt hebben... (En ik denk niet dat Marklin nu nog geneigd zal zijn om die zelf ook nog eens uit te brengen... Kopen aan deze veel te hoge prijs of je kunt het vergeten dus...)

Greetz...!

svvander

citaat:
Geplaatst door 2622

Hey,

Ik ben toch niet echt gelukkig met deze gang van zaken... Met de 22/23/25 gebeurt dit in feite ook al, en het resultaat is dat wie bijvoorbeeld een blauwe 23 wil (Of in dit geval een "zwaluw" 59...) daar tegen de 100 Euro per stuk meer voor moet neerleggen, aangezien anders Marklin die zelf zou kunnen gemaakt hebben... (En ik denk niet dat Marklin nu nog geneigd zal zijn om die zelf ook nog eens uit te brengen... Kopen aan deze veel te hoge prijs of je kunt het vergeten dus...)

Greetz...!



Hier kan ik eventjes niet volgen... bedoel je dat indien M?rklin deze zou gemaakt hebben, je deze zeker tegen ?100 minder zou gehad hebben?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

n/a

citaat:
Geplaatst door svvander

CiteerHier kan ik eventjes niet volgen... bedoel je dat indien M?rklin deze zou gemaakt hebben, je deze zeker tegen ?100 minder zou gehad hebben?

Yep... Nu leg je bijvoorbeeld 275 of 295 Euro neer voor zo'n 59 respectievelijk 23 he...? Juist...?

Maar de "gewone" Marklin loc's kosten mij (Denk maar aan de 201001 en de 2380...) maar om en bij de 204 Euro he...

Het verschil is dus 91 Euro voor een blauwe/gele of "zebra" 23... (Prijzen van exact dezelfde winkelier...)

wisselstromer

die prijs 275eur is door de winkelliers samen als basisprijs opgelegd
hier mag (onderling akkoord) niet van afgeweken worden

Ik denk dat wanneer de prijzen "open" was geweest er wel enig verschil zal geweest zijn

Nu gaat dit ook wel om een model met een oplage vna slechts 1000stuks daar waar de 201 niet gelimiteerd was.

ik denk dat hier misschien het prijsverschil ligt
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

n/a

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

die prijs 275eur is door de winkelliers samen als basisprijs opgelegd
hier mag (onderling akkoord) niet van afgeweken worden

Is prijsafspraken maken geen vorm van concurrentievervalsing...? ;-)

(Wat er ook van zij... Ik had liever gehad dat Marklin al deze loc's zelf zou uitgebracht hebben...)

Anarchy

Het is inderdaad wel spijtig van de prijs, maar ik heb de loc toch laten reserveren op mijn naam. Ik kan het mij ni laten van deze te kopen hoor! :-)