Tijd voor nummer 42...reeds!

Gestart door tonycabus, 06 oktober 2005, 22:48:29 PM

rgp

Dag,

ik heb er jaren geleden bij JOCADIS gekocht.

Roland

Havoc

Roland, door wat ge deelt hangt af van waar ge vertrekt. Als ge de schaal kent (en dus de spoorbreedte wil bepalen) dan deelt ge door 45. Maar als je wil aantonen wat de schaal is, dan deel je door de spoorbreedte, dus 32 (en bekom je 44.8... afgerond 45). We hebben het alle 2 over hetzelfde en zijn het eens (in dit geval toch).
Met vakantie voor onbepaalde duur.

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Roderik

Zeg mannekes! Als je met iemand in discussie wil gaan over het al dan niet correct zijn van ??n of ander punt, doe dat dan via een mail maar niet in een forumlijn die daar niets mee te maken heeft. Vele discussielijnen ontsporen mateloos doordat er weer naast de kwestie wordt getaterd.
Ik sla ze zelfs over... en dat is spijtig voor diegenen die wel een inspanning doen.

Ter zake dus:
Aan de webmaster: Gelieve de voorkaft niet meer zo vroeg op de site te plaatsen, want mijnen baas vraagt zich al af waarom er zoveel kwijl op mijn computerscherm hangt... [:D][;)]


Roderik

HAHA !!!! Dit is het eerste forum met een echo!
Always be modelling!

Havoc

citaat:
Dit is het eerste forum met een echo!


Enkel verkeerd gebruik van de "reply" functie. Al wat je typt tussen de "quote" en "/quote" haken komt dan in de kader van het citaat te staan zodat je moet zoeken wat er nu geantwoord is.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janjozef

en Tony is nr 42 al onderweg morgen is het de vijftiende

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Ik vroeg me ook al af of ik nu wel of niet mijn 'wacht'stoel bij mijn brievenbus mag gaan zetten...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bartie

Zat in de bus, 't zal hier weer even heel stil zijn.[:)]

Bart.

Johnnytrein

Ier was em deze morgen, het 42 ste nummer reeds van modelspoormagazine.[:D] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Havoc

citaat:
Dit is het eerste forum met een echo!


Enkel verkeerd gebruik van de "reply" functie. Al wat je typt tussen de "quote" en "/quote" haken komt dan in de kader van het citaat te staan zodat je moet zoeken wat er nu geantwoord is.

JA,wist ik wel hoor[:D],ik wilde gewoon nog even duidelijk maken dat ze die discussie over de MARKLIN-loc maar ergens anders moesten gaan voeren!![;)]

Tom

nr 42 bij mij deze morgen voor het eerst in de bus.
Tom

ERVIN

yes!!!bij mij zat hij vanmorgen ook in de brievenbus.

Peter

Yes, Yes, Yes
Zat vanmorgen in de bus, dus....zeer goede timing om zo net voor een weekend te verschijnen.
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Gelukzakken !
Ik mag tot maandag wachten [:(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BD1701

Bij mij zat hij vandaag ook in mijn brievenbus, gelukkig want ik kon eigenlijk niet meer wachten op het nieuwe nummer. ik keek er vol spanning naar uit, en ja hoor, na de inhoud even vluchtig doornomen te hebben ziet dit er weer een mega nummer uit. Morgen begin ik alles eens rustig te lezen.
Prachtig werk opnieuw, doe zo voort.

Groeten Bjorn