Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

DLC cargo.

Gestart door Rochevalien, 04 oktober 2005, 15:06:26 PM

Rochevalien

Ik ben op zoek naar alle mogelijke informatie ,oa welke treinverbindingen ze hebben en langs waar ze rijden.Ook de grensoverschrijdende traffiek intresseerd mij.

Gerrit

mark7758

#1
Kijk eens op hun website.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Tom

#2
DLC doet bijna dagelijks een containertrein tussen Berendrecht, Regensburg en Wackersdorf. Ook doet DLC de tractie van de drie maak per week ingelegede containertrein Antwerpen-Roosendaal-Born en van de drie maal per week rijdende shutlle Antwerpen-Born-Duisburg. DLC rijdt ook treinen naar Ford Genk.

Deze info komt uit MSM 34 waarin de class 66 van mehano besproken wordt. Men gaf info over de loc in modelbouw  en grootbedrijf.
Tom

hobbyist

#3
Elke dag rijden er treinen van DLC van Aarschot via Diest, Schulen naar het station van Hasselt. Verder weet ik het niet.

55erke

#4
citaat:
Geplaatst door hobbyist

Elke dag rijden er treinen van DLC van Aarschot via Diest, Schulen naar het station van Hasselt. Verder weet ik het niet.



Van hasselt verder naar montzen, dan naar duitsland en.....

Rochevalien

#5
Voor de liefhebbers://http://www.privat-bahn.de/DLC.html//


Gerrit

johan

#6
Kijk eens op
http://www.rolandrail.net/
bij dienstregelingen en verder DLC
 

Bert

#7
In de spoorwegjournaal van september-oktober die nu in de krantenwinkel ligt staat een volledige beschrijving van de loc en de dienstregeling.

Tom

#8
Een vraagje voor Bert. Waar koop jij spoorwegjournaal?
Tom

Rochevalien

#9
citaat:
Geplaatst door maxim

je zal zeker de job hebben als je door de strenge keuring geraakt en de studies afhandelt. Momenteel zijn er maar 3 ? 4 TB's in opleiding voor DLC. Terwijl men er deze keer graag minimum 8 wilde zien "afstuderen"



Maxim ,jij bent blijkbaar goed geinformeerd ,een strenge keuring zeg je. Kan je mij daar wat meer over vertellen? En ,sorry dat ik het zo stel,er is haast bij want ik moet daar overmorgen al op gesprek komen.Alle bijkomende info is m??r dan welkom.Bedankt bij voorbaat.

Gerrit

Bert

#10
citaat:
Geplaatst door Tom

Een vraagje voor Bert. Waar koop jij spoorwegjournaal?


Vroeger in de krantenwinkel, maar momenteel ben ik al een paar jaar abonnee.
Tip: wees er snel bij, want de winkeliers kopen er niet veel in [;)]

ERVIN

#11
HEY GERRIT,hoe is je gesprek bij DLC verlopen??[:)]

Jurgen

#12
Vandaag gezien in Aarschot:

De PB18 van DLC om 14.17 uur met een containertrein uit de richting Leuven. Die heeft in Aarschot 16 minuten stil gestaan op spoor 6 (niet voor publiek toegankelijk) en is om 14.33 verdergereden.

Dit is dus trein 41531 Containervervoer Dow Terneuzen.
Voila, dat weten we ook weeral.
Maar wel dankzij //www.rolandrail.net/ [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

#13
En ook vandaag heb ik weer drie verschillende goederentreinen gezien die alle drie getrokken werden door een Class 66 van DlC, van de eerste twee heb ik jammer genoeg geen foto's, van de laatste goederentrein gelukkig wel, al moest het heel rap gaan, dat was een spurtje van 500 meter met het foto-toestel om mijn nek, niet simpel hoor, geen fysiek meer, ik word ook al een dagje ouder h?[:I]

All??, de PB 013 hier te zien in Mol, om 19.15u. richting Hasselt met een sleep van 24 ketelwagons...




doomslu

#14
Erwin, voor jouw gezondheid : elke dag minstens 3 keer naar daar rennen ! [:D]
En dan natuurlijk hier de foto's posten h?. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *