Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Geld plannen voor LS Models producties

Gestart door i11, 20 maart 2011, 15:02:53 PM

i11

Hallo,

Gisteren in een grote treinenzaak in Aken (BRD) geweest. Niets uitgegeven want ik heb mijn geld gereserveerd voor een aantal LSM-producties. Alleen weet ik niet wanneer ik eindelijk dat geld kan uitgeven. Op de site van LSM staat veel voor 2011 aangekondigd, maar klopt dat ook?

Ik heb de volgende aankopen in gedacht:

12067 Reeks 27                 verwacht voor: 2011
12103 AM96, 2 spanning en KVB  verwacht voor: 2011
eerste deel M6-rijtuigen       verwacht voor: I/2011

Heeft iemand enig idee of deze data kloppen of kan ik mijn geld nog tijden laten renderen op een spaarrekening.
 

doomslu

Schrap in ieder geval al de AM96 voor 2011/2012.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

je kunt het niet laten renderen op een spaarrekening want een spaarrekening brengt nog geen 2% op. Wat LS gaat uitbrengen weet alleen LS. ik weet alleen dat ze veel meer beloven dan dat ze doen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

Ik zou zeggen, schrap gewoon alles en op het moment dat iets beschikbaar is kijk je gewoon of er nog budget over is.

Anders ga je veel modellen van andere merken aan je neus laten voorbij gaan voor niets hoor.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

i11

citaat:
Geplaatst door doomslu

Schrap in ieder geval al de AM96 voor 2011/2012.



OK, het gereserveerde geld voor de AM96 kan ik dus
doorschuiven of aan iets anders uitgeven.

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Anders ga je veel modellen van andere merken aan je neus laten voorbij gaan voor niets hoor.



Dank voor alle reacties. Gelden zullen goed besteed worden. Hmm...pendolino ETR 480 van Rivarossi (echte versie, geen hobby/junior) komt eraan en misschien nog een EAD 4600 van SNCF hoewel het weer LSM is.

Toegeven...LSM zorgt er wel voor dat we ons als echte investeringsmaatschappijen kunnen gedragen door bijvoorbeeld geld door te schuiven en het elders goed te besteden [:)]
 

TreinTeLaat

M6 komt uit een van de volgende maanden..., het zal niet zo lang meer duren..., en je hebt daar veel verschillende uitvoeringen enzo, als je een stam wil maken heb je al snel wat geld nodig...

de 27: met automatische koppeling zou komen met de M6, mààr let wel, voor zover mij gezegd is geweest: deze komen pas wat later en niet bij de eerste leveringen..., dus reken eind dit jaar ofzo...

De AM96 kan je nog enkele jaren op je buik schrijven, die zul je de komende jare nog niet zien...

Wat ga je dit jaar waarschijnlijk wel zien van LSM:
- M6
- misschien 27 (automatische koppeling) en 21
- HLE 18 Siemens
- ICRm (bordeaux, blauw, Prio ; Beneluxtrein)

voor de rest zou ik je geld voor andere zaken uitgeven als je dat wenst. LS kondigt toch genoeg op voorhand een model aan. Remember de I11 die in januari 2010 als uitvoerend model werden getoond alsof ze in februari in de winkels zou liggen, terwijl het in juni  2010 pas was, dus tijd genoeg...

i11

Dank Treintelaat voor de info. Dan ga ik geld opzij zetten voor de 27 + M6.
 

ysbeer

citaat:
Geplaatst door TreinTeLaat

M6 komt uit een van de volgende maanden...,



Alle Ls modellen komen een van de volgende maanden uit,alleen in welk jaar.[:D][:D]

Voor bestellen van dit soort loks en wagens heeft zijn voordeel.
Vaak is (als het er dan eindelijk is)de prijs een stuk hoger dan de prijs die men nu vraagt
En bij voor bestellen zit je er niet aan vast,dus wat let je.
Als er nu nog geen prijs is loont het natuurlijk niet.

voorbeeld
in jan 2010 triewagen van roco besteld 275 euro
nu geleverd (maar de prijs is nu 299 )maar voor mij dus niet.

wim

B loc

Hallo
Op de site van Ls staan de "vooruitzichten toekomstige producties". En daar staan de AM 96 nog niet tussen.
Mathias
 

TreinTeLaat

LS heeft trouwens weer wat nieuw in haar producties voor dit jaar:
I6
I10

Ik ben heel blij met deze productie, maar ik hoop dat deze rijtuigen pas uitkomen ergens volgend jaar...

Dit jaar is mijn geld al gereserveerd voor M6, de HLE 18 Siemens (en ik wil er 2 dus dat kost wat), en dan ook nog de ICRm rijtuigen (voor de Beneluxtrein) (en dan maar hopen dat de Traxx'en nog even op zich laten wachten)

dgrr57

citaat:
Geplaatst door TreinTeLaat

LS heeft trouwens weer wat nieuw in haar producties voor dit jaar:
I6
I10

Ik ben heel blij met deze productie, maar ik hoop dat deze rijtuigen pas uitkomen ergens volgend jaar...


Pech, ze zijn voor eind van dit jaar gepland [;)]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door TreinTeLaat

LS heeft trouwens weer wat nieuw in haar producties voor dit jaar:
I6
I10

Ik ben heel blij met deze productie, maar ik hoop dat deze rijtuigen pas uitkomen ergens volgend jaar...


Pech, ze zijn voor eind van dit jaar gepland [;)]



De I6 zelfs allemaal dit jaar! De Roco's zullen ongeveer rond dezelfde tijd uitgeleverd worden.
Ik vind het een beetje overdreven wat LS gepland heeft, maar we zullen zien.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.