Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

The High Line

Gestart door evan, 01 maart 2011, 17:02:32 PM

Gerolf

Citaat van: PeterC op 11 maart 2013, 22:39:42 PM
Een dikke proficiat met je welverdiende prijs!
Dat baantje (zeg maar DIE baan) wil ik bij gelegenheid wel eens 'live' zien!

Helemaal mee eens. Het spijt me nog steeds dat ik niet in Utrecht kon zijn.
Maar voor de stembiljetten zou het waarschijnlijk geen verschil gemaakt hebben  ;)
Iets zegt me dat ik dit nog wel eens "echt" kan zien. Alleen - ik denk dat ik daarna veel autootjes ga ombouwen  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railrunner

Evan,

Ik had helaas niet genoegen om aanwezig te zijn in Utrecht, maar er komen nog gelegenheden om uw project eens live te zien.  Naar reacties hierboven te zien moet het weer een meesterwerkje zijn.  Niet verwonderlijk uiteraard gezien de evolutie hier op het forum weergegeven, maar toch een bijzonder knappe prestatie.  Proficiat in ieder geval en op naar het volgend meesterwerkje zeker?

Jim.

evan

#542
Beste vrienden,


Nogmaals een welgemeende hartelijke dank voor de waardering en interesse voor het projectje.

Nu gaan we weer voort met het volgende, maar toch nog een leuke afsluiter:

http://youtu.be/YBZfCp_CK3U

Gemaakt door Erik op Ontraxs zelf en gemonteerd met z'n zoon.

Leuk :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

erik de noorman

Fantastisch, daar doe ik mijn hoed voor af

Erik.

2012

leuk filmke van al even leuke baan, schitterend

GVL

Alles 'klopt' aan dit baantje.  Zelfs Sinatra ...

evan

#546
Bedankt Kurt, Erik en Gino  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Arbeco

Hoi Evan,

Na het zien van je baan zei mijn vrouw:

"Zoiets past toch wel bij ons in de woonkamer,zeker?"

Als mijn vrouwtje dat zegt, zegt dat wel wat over de sfeer van je baan.
Ik vond het ook werkelijk schitterend, je hebt je prijs verdiend.

Groetjes Len ;)
Old diesels never die...

evan

Hoi Len,

Bedankt voor jou en je vrouw.  ;)

Leuk compliment :)



Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

The Railwarrior

prachtige baan, en proficiat alvast

wat zijn eigenlijk de afmetingen van deze baan? (in de hoop dat ik er nergens over gelezen heb...)
eentje die het in het groot al doet en nu graag naar het kleine wil overstappen ;-)

evan

Hoi Bjorn,

Bedankt voor je reactie ;)

De module met het "landschap" is 120 x 60 cm en dan is er links en rechts een blind gedeelte van 55cm.
In dat blind gedeelte steken de bochten van het spoor-ovaal en de keerlussen voor de auto's.

Groetjes

PS: Mits een kleine aanpassing zou het passen in het reglement van de minibaan wedstrijd...
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

janieburton

 

The Railwarrior

hoi Evan, dat is eigenlijk prachtig, zeker als je kijkt wat je presteert op zulk een kleine oppervlakte... welke boogstralen heb je gebruikt dan, ik dacht dat er maar een minimum was van 600mm?
eentje die het in het groot al doet en nu graag naar het kleine wil overstappen ;-)

vyncky

Citaat van: The Railwarrior op 08 mei 2013, 23:42:41 PM
hoi Evan, dat is eigenlijk prachtig, zeker als je kijkt wat je presteert op zulk een kleine oppervlakte... welke boogstralen heb je gebruikt dan, ik dacht dat er maar een minimum was van 600mm?

Dat vroeg ik me ook af...
Heb je geen plannetje of foto's  van achter de coulissen :-p

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

conducteur

In H0 kun je (in onzichtbare delen) perfect kleiner gaan tot een 400mm. Kleiner kan nog, maar dan begin je problemen te krijgen met bepaalde locomotieven en lange rijtuigen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum