Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Houdini

Citaat van: SuSke op 10 oktober 2016, 23:08:18 PM
Citaat van: Houdini op 10 oktober 2016, 21:41:36 PM
Citaat van: Union Pacific op 10 oktober 2016, 21:25:45 PM
Kijk eens wat ik gevonden heb op Ebay

http://www.ebay.de/itm/CFL-LOCO-3004-LSM-LS-MODELS-Model-Shop-Luxembourg-Luxemburg-/191991508445?hash=item2cb395eddd:g:UQMAAOSwdzVXoeLv

Koopje!

Kan goed zijn, en dan mag het zelfs een exclusief model zijn, maar trop is teveel. Zo'n zotte prijs. Zelfs als ik het zou kunnen, doe ik het nog niet.

Sorry, mijn sarcasme was misschien niet duidelijk genoeg  8) :o ;D

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michael

Die staat al een tijdje op E-bay is begonnen met een prijs van 750 €. 't Is wat de gek er voor geeft.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Davy

De grote vraag is, gaat LS models ze ooit nog eens terug uitbrengen!? De verkoper op Ebay zal alvast hopen van niet :)

the_gold

Ik begrijp dit ook niet, de productie moet voor ls models niet veel voorstellen aangezien ze het model al in productie gehad hebben...

Metpetergaathetbeter

Citaat van: the_gold op 14 oktober 2016, 20:37:29 PM
Ik begrijp dit ook niet, de productie moet voor ls models niet veel voorstellen aangezien ze het model al in productie gehad hebben...
maar beschikken ze nog over alle matrijzen ? :-\

Sicco

Citaat van: Union Pacific op 14 oktober 2016, 19:25:42 PM
De grote vraag is, gaat LS models ze ooit nog eens terug uitbrengen!? De verkoper op Ebay zal alvast hopen van niet :)

Ik denk meer dat de koper hoopt van niet, de verkoper zal het daarna wordt wezen  ;D

Thommy

Citaat van: Sicco op 15 oktober 2016, 07:21:38 AM
Citaat van: Union Pacific op 14 oktober 2016, 19:25:42 PM
De grote vraag is, gaat LS models ze ooit nog eens terug uitbrengen!? De verkoper op Ebay zal alvast hopen van niet :)

Ik denk meer dat de koper hoopt van niet, de verkoper zal het daarna worSt wezen  ;D

das hetzelfde van de roco HLD59 geweest hé. Die dingen gingen vlot +100euro. Roco brengt deze opnieuw uit 59€, prijzen de dieperik in. En dat zie je nog vaak op beurzen. Die HLD59 (ik zie ze meermaals/jaar) staan bij sommige nog steeds +75€. En dan komt VBV met een op maat loc voor 150€  :) Goed om de roco's volledig weg te blazen.

Nu, het is wat de zot er voor geeft
Greetz

Thommy

Jurgen

Ach, op de expo vandaag heb ik 2 DMS-rijtuigen zien liggen aan meer dan € 170,00. Ze zijn blijven liggen en ik hoorde daar enkele mensen zeggen dat het veel te veel was en zij hebben ze ook laten liggen...

Wij zullen niet de juiste zotten geweest zijn zeker?  ::) ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

i11

Citaat van: Union Pacific op 14 oktober 2016, 19:25:42 PM
De grote vraag is, gaat LS models ze ooit nog eens terug uitbrengen!? De verkoper op Ebay zal alvast hopen van niet :)

Ik denk dat de meeste modellen weer eens terugkomen. Zo heb ik recent de WLABmee wagens uit de Jan Kiepura van de RZD besteld die binnenkort opnieuw geleverd worden. Deze wagens zijn ongeveer 8-10 jaar geleden door LS uitgegeven en nu dus een rerun.

Een rerun van de 13/3000 zou dus bij voldoende interesse ook mogelijk moeten zijn. Vergeet niet dat ook de mensen achter LS ook gewoon brood op de plank moeten hebben. Wat is er in een dergelijk geval makkelijker om opnieuw een model dat al ontwikkeld is opnieuw te produceren. Wellicht kun je wat verbeteringen doorvoeren maar je hoeft echt niet meer de volledige ontwikkelkosten terug te verdienen.
In ieder geval mocht LS overwegen een rerun van de 13/3000 te voorzien dan denk ik dat er minimaal 2 stuks door mij worden afgenomen.
 

ward

Citaat van: Jurgen op 15 oktober 2016, 16:46:28 PM
Ach, op de expo vandaag heb ik 2 DMS-rijtuigen zien liggen aan meer dan € 170,00. Ze zijn blijven liggen en ik hoorde daar enkele mensen zeggen dat het veel te veel was en zij hebben ze ook laten liggen...

Wij zullen niet de juiste zotten geweest zijn zeker?  ::) ;D

Idem hier.. jammer voor zo een woekerprijzen..
De oranje versie was er wel voor 'slechts' 99 euro te vinden..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

erik50

Heeft er iemand een idee welke waarde bordeaux DMS  heeft ?
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Wim66

Ik ben het helemaal eens dat er diverse modellen weer terug komen. Denk dat ook van Biervliet wel weet dat er een vraag naar is en dat ook LSM wel er voor te vinden zal zijn. Maar wie gaat het eerste beginnen. Maar ook de prijs zal hoger zijn dan de eerste serie.

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

Jurgen

Zoals in het draadje van de Modelspoorexpo vermeld is er een LSM setje aan mijn handjes blijven kleven.

Set 42060 met 3 I10-rijtuigen in New look zonder airco.

Ik heb het B-rijtuig eventjes vergeleken met een model van de oude productie en het verschil is zichtbaar als je ze naast elkaar zet. Onderaan de kast is het super gedetailleerd waar het oude model goed gedetailleerd was. De opschriften zijn loepzuiver en fijner dan bij de oude productie, er zijn sluitlichten en volgens mij is er zelfs al een lichtgeleider voorzien voor de inbouw van verlichting. Ik ga het model niet openen om het na te kijken, maar door de raampjes zie ik hem wel zitten.

De draaistellen zijn verschoven en meer gedetailleerd, het dak is iets hoger, maar de kast is gelijk. De ramen hebben een oranje schijn terwijl die bij de oude productie gewoon wit waren. Achter sommige raampjes zie je zelfs gordijntjes hangen.

En het wc? Dat was bezet!  ;D

Afin, ik heb € 188,00 betaald. Een stevige prijs, net geen € 63,00 per rijtuig, maar je krijgt dan ook een super gedetailleerd model in de plaats.

Kunnen ze naast elkaar met de oude productie in 1 trein? Net niet, maar in 2 verschillende stammen moet het mogelijk zijn om ze op dezelfde baan in te zetten.

Let wel op, de oude productie kon je nog inzetten in de tijd dat je mocht roken op de trein, de nieuwe productie is van de periode erna!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Svendw

Ik vermoed zelfs dat die rerun niet lang meer gaat duren...

Heb een gerucht gehoord dat het 2017 gaat worden, maar wat is er weer van waar he..

Sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎