Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Break302

#3480
Citaat van: oebr op 02 augustus 2016, 00:26:48 AM

Past netjes bij de 6077 (VBV-model) die ook al door TSP in retrolook gezet was destijds.


treinfoto2000.be


Als ik me niet vergis is de 6077 nooit verder geraakt als deze oorspronkelijke schildering.
Hij is zo buitendienst gezet en zo dus door TSP aangekocht.
Zij hebben wel aan een zijde terug de oude nummering op gezet.

Jos

oebr

aha, bedankt voor de info Jos !  en welcome back !

Merkwaardig wel he dat sommige bakken zo tussen de mazen door dwarrelden...
In die tijd - 1992 - waren er ook nog een deel groene 22-23 actief (weliswaar in de volledig groene versie),
en zelfs nog een pak(je) bolle neuzen. Ook de beroemde blauwe 62 reed toen rond.

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Ferdi


Michael

Ferdi ook niet mijn schaal maar wel een mooie vrachtwagen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Thommy

2*glastransport van KM, volgend model


en nog een koelwagon van Roco van de NMBS
Greetz

Thommy

Stieven76

VBV Infrabel loco van een forumlid overgenomen, in perfecte (nieuw)staat:




En 2 Roco tankwagons:

Thommy

Type 53 stomertje van de NMBS, oud Jocadis model... Wel wat gehavend en paar stukjes ontbreken, maar heb de meeste ontbrekende stukken al uitgetekend om te printen. (stond op ebay en was niet verkocht geraakt ;D dus mailke gestuurd met een stuk lager bod).
Greetz

Thommy

OlivierV

Onlangs deze M4 stuurstand van Oskar kunnen kopen voor een normale prijs. Stond nog ergens op een verlanglijstje. Samen met 5 M4 B rijtuigen vormt deze een trek-duw samenstelling met mijn 1206.
Hier zijn die lelijke lampen reeds verwijderd en is er in het 3e frontsein reeds een led+stukje aluminiumbuis geplaatst. De rest van de lampen en supering volgt nog wel. Allicht maak ik daar eens een artikeltje voor in de MSM aangezien dit het tweede stuurrijtuig is dat ik zo onder handen neem.

Enig minpuntje is het kleurverschil tussen Oskar en Lima, maar voor de rest gaan ze prima samen.

Nuja, eerst dinsdag nog mijn laatste herexamen in orde brengen, dan werk ik deze eens op m'n gemak af.




Os.Kar M4 ADx
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

stevend

hey Olivier , mooi dingens en het wordt nog mooier . 't is precies het weer .
Misschien ook die koeivanger onderaan vervangen en de koppeling weg nemen , aangezien
het een stuurstand betreft .

OlivierV

Citaat van: stevend op 29 augustus 2016, 15:45:34 PM
hey Olivier , mooi dingens en het wordt nog mooier . 't is precies het weer .
Misschien ook die koeivanger onderaan vervangen en de koppeling weg nemen , aangezien
het een stuurstand betreft .
Merci, koppeling steek ik er bewust voor van die gevalletjes loc+stuurrijtuig + rest van de trein. ;)
Mijn M2 stuurrijtuigen van Marklin zijn ook zo voorzien. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

TBCédric

Olivier, uw Lima's hun witte lijn en co afplakken en daarna ze in donkerder kleurtje steken hé.  ;)

Laatste dagen gingen niet echt goed en dat had ook wat effect op mijn humeur. Daarom besloot ik naar MTE te gaan. Gewoon om eens van alles weg te zijn en proberen om even alles op zijn plek te zetten. Dit door middel van een aankoop. Doch moest ik oppassen met mijn budget wegens nog wat aankopen voor de AM 96. Het was een toffe babbel met Jean en heb een leuke aanwinst.

Omdat ik een HLV 64 en HLV 26 heb, vond ik er toch wel leuke wagentjes voor om er achter te hangen. Mijn eerste wagentjes in een tijdperk dat niet V of VI is.  :o

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

Mijn nieuwste aanwinst is de Piko 2843 met het e-Drivers embleem op de zijkanten.
Weer een mooi model van onze Duitse vrienden.

2843 in dienst by Erwin Janssens, on Flickr

NMBS 2843 e-drivers by Erwin Janssens, on Flickr

loebaske


Amaai een ferm machien.....al een hele loc depot van de reeks 28...

ERVIN

Merci Eric , ja het begint hier aardig vol te staan. ;)