Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Jurgen

Als je weet dat ze dit gratis vervingen omdat het een fout was bij de fabricage, dan zou ik zelf niet prullen en gewoon naar de winkel gaan.
Maar dat is ieder zijn ding natuurlijk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Bolje

Yannick,

het is handig om in uw persoonlijke info te plaatsen waar je woont.
Soms zitten er handige Harry's in de buurt. Maar als niemand weet waar je woont zal ook niemand een voorstel doen.
Als je niet te ver van Olaerts (ik geloof in Diepenbeek) woont, even naar daar rijden misschien.
Vele groeten,
Ronald

yannickvw

Ik ben van Deurne (Antwerpen), dus Diepenbeek is al een eindje  :P

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Peter

CiteerIk ben van Deurne (Antwerpen), dus Diepenbeek is al een eindje 

Yannick,

Ga je soms naar Leuven?  Want daar zijn Guido en Ine ook aanwezig.
Zelfs op de beurs in Merksem is er altijd iemand van beide.
Die zullen je in elk geval verder helpen
Met vriendelijke groeten
Peter

ward

Knappe aanwinst Cedric.. :)
Ze hebben blijkbaar het 2e B logo nu ook toegevoegd :)
Onmisbaar in het station van Sint-Niklaas, al is het helaas maar tot december..

Grtz  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

TBCédric

Citaat van: ward op 09 oktober 2014, 19:56:00 PM
Knappe aanwinst Cedric.. :)
Ze hebben blijkbaar het 2e B logo nu ook toegevoegd :)
Onmisbaar in het station van Sint-Niklaas, al is het helaas maar tot december..

Grtz  8)

Bedankt!
Hoezo, rijden de I11 maar tot in december?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

dani

een heel mooi treinstel, die zou hier ook niet misstaan.

Maar ik ben even in een "koop-pauze" nu.    Eerst de baan verder aankleden en aansluiten.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ceuleer

Amai Dani, een koop-pauze, en de beurzen beginnen te komen.
Dat zou wel eens moeilijk kunnen worden.  :)
Ik heb even een ebay-pauze ingelast, dan heb ik nog wat geld voor op de beurzen.

ward

Vanaf december worden alle I11'en die momenteel rijden op de relatie Oostende - Gent St Pieters - Antwerpen Centraal vervangen door desiro's.
Volgens hogeraf zou dit maar tijdelijk zijn tot de desiro's hun voldoende kilometers hebben.
Maar vanaf 14 december verdwijnen ze dus hier in St-Niklaas.

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

dieselfreak

Citaat van: ward op 09 oktober 2014, 21:22:46 PM
Vanaf december worden alle I11'en die momenteel rijden op de relatie Oostende - Gent St Pieters - Antwerpen Centraal vervangen door desiro's.
Volgens hogeraf zou dit maar tijdelijk zijn tot de desiro's hun voldoende kilometers hebben.
Maar vanaf 14 december verdwijnen ze dus hier in St-Niklaas.

Mvg

M.a.w. nog meer defecte Desiro's die men beter Miezero's zou noemen. Want die beestjes zijn ontworpen om korte afstanden mee te rijden en geen lange trajecten. Om over het zitcomfort (?) en het feit dat er maar één wc is per treinstel nog maar te zwijgen. Ik vraag mij ook af hoe tijdelijk deze beslissing is.
MC

ward

Citaat van: dieselfreak op 09 oktober 2014, 22:42:13 PM
Citaat van: ward op 09 oktober 2014, 21:22:46 PM
Vanaf december worden alle I11'en die momenteel rijden op de relatie Oostende - Gent St Pieters - Antwerpen Centraal vervangen door desiro's.
Volgens hogeraf zou dit maar tijdelijk zijn tot de desiro's hun voldoende kilometers hebben.
Maar vanaf 14 december verdwijnen ze dus hier in St-Niklaas.

Mvg

M.a.w. nog meer defecte Desiro's die men beter Miezero's zou noemen. Want die beestjes zijn ontworpen om korte afstanden mee te rijden en geen lange trajecten. Om over het zitcomfort (?) en het feit dat er maar één wc is per treinstel nog maar te zwijgen. Ik vraag mij ook af hoe tijdelijk deze beslissing is.

Inderdaad.. Ik hoop ten zeerste dat ze dit effectief maar één jaar gaan doen..
Het zal wat afwachten zijn..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

kristof fsd

Tijdens de spits worden ze vervangen door M6 rijtuigen tussen oostende en antwerpen, in de daluren zijn het inderdaad desiros
 

yannickvw

Citaat van: ward op 09 oktober 2014, 21:22:46 PM
Vanaf december worden alle I11'en die momenteel rijden op de relatie Oostende - Gent St Pieters - Antwerpen Centraal vervangen door desiro's.
Volgens hogeraf zou dit maar tijdelijk zijn tot de desiro's hun voldoende kilometers hebben.
Maar vanaf 14 december verdwijnen ze dus hier in St-Niklaas.

Mvg

Hoeveel km's moeten die bakken nu eigenlijk nog doen vooraleer ze "hun kilometers" hebben? Das nu al bijna twee jaar dat ze die te pas en te onpas op IC verbindingen inzetten waar ze niet thuis horen...Als ze nu nog niet hun km's hebben...Dat ze in de daluren eens gewoon deftig lagecapaciteits-IC materiaal zoals DMT's inzetten?

tsjoektsjoek

gezien op Ebay Belgie (Internationaal) een Keyser Kit HO van een Brossel 551 plus chassis van Marklin, het startbod is 225 euro
misschien dat ik op het verkeerde draadje bezig ben maar ik wilde jullie dit niet onthouden.
de sport verloedert
modelspoor verbroedert