mobile station 2

Gestart door machinisteke, 28 januari 2011, 07:20:01 AM

machinisteke

mogen je andere locs ook op de baan staan als je wilt rijden of alleen maar je uitgekozen loc? in de handleiding staat het zo:
loc herkennen : alleen de loc die herkent moet worden mag op de baan resp. het programmeerspoor staan.

begrijp dat niet goed


hier de link: http://www.marklin.nl/support/handleidingen-1/Handleiding_Mobile_Station_60653_NL.pdf

Gerolf

Ik ben geen digitale rijder, maar ik denk dat je rijden en programmeren verwart.
Om een loc te programmeren (ander nummer geven bvb) moet hij op een apart programmeerspoor staan, zodat andere locs niet mee veranderd worden.
Om ermee te rijden kan je uiteraard alles op de baan hebben staan.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

machinisteke

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Ik ben geen digitale rijder, maar ik denk dat je rijden en programmeren verwart.
Om een loc te programmeren (ander nummer geven bvb) moet hij op een apart programmeerspoor staan, zodat andere locs niet mee veranderd worden.
Om ermee te rijden kan je uiteraard alles op de baan hebben staan.


bedankt ik weet al een stuk meer!

TreinTeLaat

Gewoon je Mobile Station koppelen aan een los spoor (los van je baan) en dan de loc programmeren,
Vervolgens het Mobile station terug aan je baan koppelen en je loc op je baan zetten, en dan kan je ermee rijden...,
Deze manier bespaart je de moeite om al je locs van de baan te halen, ik heb op mijn Märklin-baan een apart los spoor waar ik locs programmeer.

gjvdz

Ik doe het ook op deze manier.
Sorry dat ik je draadje vevuil maar
Ik heb ook een vraagje over het mobile-station,
ik heb twee loc's van marklin geprogrammeerd op hetzelfde adres en ze hierna per ongeluk uit de lijst gewist, nu kan ik ze niet meer instellen via de databank. Heeft iemand een oplossing?
Mvg Giel-Jan

Johnnytrein

Graag wat meer info over deze locs zijn het MFX locs ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about