Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Treinen fotograferen op "De stip"

Gestart door harzfreak, 23 januari 2011, 21:44:53 PM

harzfreak

Vanavond was er een reportage te zien in het VTM programma "De stip" over treinen fotograferen. Je kan een deel van de uitzending herbekijken via volgende link;
urlhttp://vtm.be/de-stip/artikel/treinen-fotograferen/url

Groetjes Maarten

patatje70

#1
en jullie vinden dit normaal??? een blaam voor alle  serieuze treinspotters..bedankt om onze reputatie weer eens een deuk te geven.. goede reclame voor de hobby...

mvg Wim

harzfreak

#2
Ik heb de reportage ook niet helemaal gezien, maar blijkbaar liep hij zelf in de sporen[B)][:0]
Groetjes Maarten

PeterBrz

#3
Als "gediplomeerd" medewerker van de spoorwegen liep Tim zomaar in de sporen.. je zou toch denken dat hij weten moet weten, nietwaar?
Een regelrechte schande is dit, iedere treinspotter doet z'n uiterste best om de veiligheid te respecteren en dan krijg je dit.. 't geeft onze hobby weeral een serieus deuk!
De stip contacteren?! Neenneen, securail!

doomslu

#4
Ik snap 'm niet. Deze link verwijst naar een filmpje van 18 seconden waar ik niets verkeerds in zie... [?]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

harzfreak

#5
Het volledige filmpje staat er nog niet op, misschien morgen.
Groetjes Maarten

ERVIN

#6
Ik heb het ook gezien en dacht net hetzelfde als bovenstaande reacties , hij liep dus gewoon tussen de sporen.[xx(]

factageklerk

#7
Als die gast toch zoveel foto's al getrokken heeft moet hij zelf toch ondertussen al weten waar er mooie spotplaatsen zijn. Dit is geen goede reclame voor de fotospotters[xx(]
 

janjozef

#8
Ik heb het niet gezien op TV, maar in dit gedeelte zie ook ik weinig verkeerd,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Michiel

#9
Jammer, de website van VTM is blijkbaar enkel voor Micro$oft-aandeelhouders. Geen $ilverlight, geen filmpje. [xx(]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

janjozef

#10
met silverlight nog niet veel filmpjes
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

harzfreak

#11
Het volledige fragment staat nu op Youtube;
http://www.youtube.com/watch?v=Ss-4uOSB__Y
Groetjes Maarten

Wanne

#12
citaat:
Geplaatst door harzfreak

Het volledige fragment staat nu op Youtube;
http://www.youtube.com/watch?v=Ss-4uOSB__Y



Nu niet meer. [:D]
 

harzfreak

#13
Hij heeft het er weeral afgehaald[xx(]
Groetjes Maarten

gjvdz

#14
Welke i**** houd zich nu bezig met deze filmpjes van het net te halen?
Bang om de waarheid onder ogen te zien?
Mvg Giel-Jan