Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Rust ??

Gestart door Peter, 16 september 2005, 11:20:13 AM

Peter

Het einde van mijn loopbaan begint stilaan in het zicht te komen.
Op 1 januari 2006 is het officiel GEDAAN. De laatste drie maanden van dit jaar is het uitbollen....mijn opvolger nog wat wegwijs maken en dan !!!!!!!!!
Eindelijk dan meer tijd voor het gezin, de hobby enz. Mijn echtgenote heeft al wel een lijstje met klusjes (en KLUSSEN) maar dat moet ik er dan maar bij nemen. Stilzitten is toch niets voor mij en met 60 ben je nog niet oud, althans ik voel me niet oud.
Dus jongelui: niet zo jaloers kijken omdat ik meer aan mijn trein-hobby kan doen. Jullie tijd komt nog wel.
Groetjes
Peter :D:D:D
Met vriendelijke groeten
Peter

svvander

Peter,

Proficiat met het behalen van je pensioen. En hopelijk veel hobby-plezier.

(Van iemand dat nog zeker 30 jaar moet werken! [:(][V])
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Havoc

Proficiat, maar als ik de reacties van gepensioneerden rondom mij hoor, dan hebben die nog minder tijd dan voordien...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

svvander

Klopt! Is het misschien daarmee dat ze om 6u 's morgens al aan de deur van de winkel staan?[:D]

Hoe meer tijd je hebt, hoe meer je doet... (is bij mij toch het geval). Maar hierdoor heb je misschien nog tijd te kort... (een doordenkertje).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

M4m

Peter groet Peter.
Toen ik daarstraks op het werk vertrok was ik blij dat het weekend is. Tot ik hier dit draadje las was ik nog goedgezind, nu voel ik me weeral helemaal sipjes.
Gisteren (de rest van de week ook) waren de collega's ook over pensioen bezig,ik krijg daar stres van en wordt zelfs een beetje depressief.
Ik ben tegen pensioen op 60jaar.
ik ben voor pensioen op 40 jaar, dan moet ik nog maar een paar jaartjes doen.

Ik wens u nog een leuke toekomst tegemoet, maak er het beste van.

Denk maar niet dat ik nog lang ga blijven werken om uw pensioentje te betalen, ik verwacht minstens een pint ter kompensatie[:o)]

Het voordeel dat ik heb is dat ik nog lang mag blijven dromen van mijn pensioen, en dat ik nog veel jonger ben.
[}:)]
Spoorse groeten, Peter

ERVIN

Hoi peter,proficiat met je naderend pensioen,geniet nog maar eens goed van die laatste maanden op je werk want je zal nooit meer vroeg moeten opstaan,zondag's zeggen dat het weekende er weeral maar eens op zit,geen boterhammekes meer maken,dus beste PETER,werp op 1 januari die vervelende wekker,die je zo dikwijls vervloekt hebt,zover je kunt weg,en die brooddoos,daar kan je misschien een onderdelendoosje van maken voor je locs??Het ga je goed,ikzelf moet ook niet zolang meer gaan,31 oktober 2036!!ERVIN.

Gerolf

Rust ??  Natuurlijk niet! Eindelijk meer tijd, nadat je de klusjes hebt afgewerkt, en nadat je je eega hebt duidelijk gemaakt dat je op rust bent ... en nu meer tijd voor je prachtige hobby hebt [;)]
Geniet ervan ... van harte proficiat!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rgp

Dag,

gefeliciteerd met je pensioen, ook al omdat je het ot je 60 heb uitgehouden.  (Dat gebeurt steeds minder)

Roland

marimon

Proficiat. En vanaf 1 januari verder profiteren van het leven en het je gezellig maken zonder stress(!) (als je die al hebt), zonder gezaag van je baas (of je moest je eigen baas geweest zijn), rustig verder werken aan je hobby, tijd spenderen aan je gezin en familie. Dromend naar die waarschijnlijk toch mooie momenten die je werk heeft gegeven.

Het ga je goed en geniet....

Groeten,
Marc
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

janjozef

Eigenlijk hebt ge pech ge behoort tot die weinige die tot zijn 60 heeft moeten werken. velen zijn dan al 5 tot 10 jaar op "rust". maar troost u ook voor mij zit vroegtijdige rust er niet in. Veel plezier met uw pensioen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

Allen hartelijk bedankt voor de goede wensen en plezierige komentaren.
Als het jullie overkomt (haha) laat dan ook eens iets weten aan het forum.
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

tonycabus

Ja hoor!
Ook gefeliciteerd van mijnentwege, Peter!
Ik reken op 1 juni 2006[:D]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

ERVIN

AMAAI TONY,1 JUNI 2006???Dat zal NIET doorgaan,dan heeft de regering allang beslist dat je tot je 70ste moet werken!!![:D][:D]

marctje

tony, jij en stoppen zijn 2 woorden die niet samengaan hoor
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

tonycabus

Hangt ervan af waarmee h? Marc!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)