Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

marklin 2011

Gestart door wisselstromer, 03 januari 2011, 14:19:11 PM

Jurgen

M2 rijtuigen? Interessant!

De ertswagens die vorig jaar voor Belgi? aangekondigd waren moeten trouwens ook nog komen. Het zouden VTG-ertswagens zijn, maar de uitlevering laat wat op zich wachten.
Voorlopig staan nog steeds de termijnen stand december 2010 op hun site en daarin wordt gewoon vermeld dat de uitlevering voor 2011 is.


Wat de M2-rijtuigen betreft, ik hoop (al lang) op een setje bordeaux rijtuigen om mijn bestaande setje van 3 uit te breiden.
Maar we zullen maar afwachten tot N?rnberg zeker?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

Hm, groene M2's tijdperk IV zouden ook leuk zijn; die zijn er nog niet.
En zelf heb ik iets gehoord over 59-ers [:D]

Even afwachten maar...

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Sicco

Hm, groene M2's tijdperk IV zouden ook leuk zijn; die zijn er nog niet.En zelf heb ik iets gehoord over 59-ers [:D]

Even afwachten maar...



Jawel, maar alleen voor het keertreinsysteem. Dus die zijn inderdaad ook nog welkom.

Maarre, er is nog niets officieel. Het zijn dus gewoon speculaties en geen nieuws.

Ik blijf ongeduldig afwachten. Hoe lang is het nog? Een week of 2?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

Ja inderdaad, ik drukte me onvolledig uit.

Verder wil het natuurlijk helemaal niet zeggen dat eventuele Belgische nieuwtjes met Neurenberg worden aangekondigd, dat kan best 'in de loop van het jaar' zijn. In Nederland heeft M?rklin afgelopen jaar af en toe een model aangekondigd dat er dan kort erna ook meteen was... is ook wel eens lekker

dgrr57

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Om de hierboven vermelde reden heb ik dus nooit en CS gekocht, t' enige wat ik daarvan heb is het mobile station. Geef mij maar de 6021 control unit die nog steeds doet wat hij moet doen. Wat de nieuwigheden betreft voor de Belgische markt zouden er naar het schijnt M2 rijtuigen en een stoomloc uitkomen weet hier soms iemand daar meer van

De stoomloc (type 26) is uitgesteld naar 2012. Voor de M2's is het nog afwachten [;)]

Sicco

Hm, de extra nieuwtjes voor Nederland zijn vandaan al aangekondigd, dus dan zullen die voor Belgi? hopelijk ook snel komen...

Ik moet zeggen: er zitten erg leuke dingen bij dit jaar, veel reguliere modellen voor de diverse landen en ook de openheid en informatie die er gegeven wordt is verfrissend. Complimenten voor M?rklin. Laten we hopen op wat leuke Belgische nieuwtjes.

doomslu

Jurgen, N?rnberg opent zijn deuren op 3 februari. Wij zullen daar 's morgens vroeg voor de deur staan...
Zoals beloofd plaats ik alle "hot news" zo snel mogelijk op de website. Speciaal voor jullie. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Ik ben benieuwd, en ik niet alleen denk ik.[^]

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Sicco

Inmiddels aan de winkelier en via hen aan mij bevestigd, dus vermoedelijk geen 'embargo' meer: M?rklin komt met een set van de gele 5917 (na 3 jaar dan toch!) en groen-gele 5929. Precieze details nog niet bekend. Ben ik heel blij mee, na alle kritiek op dat ze de gewone schilderingen maar niet uitbrengen nu beide in ??n klap [:)]
De folder met de andere Belgische en Luxemburgse nieuwtjes zou rond het weekeinde komen.

ems

Da's goed nieuws, alleen heb ik daar als gelijkstroomrijder niet zoveel aan. Ik mag aannemen dat we bij Trix geen reeks 59 meer hoeven te verwachten??
Groet, Edwin

B-Cargo

Twee 59'ers [:p]
Leuk! zou het ook een dubbelset worden net zoals de 23'ers? Waarom niet eens een gemotoriseerde loc en een dummy? Zoals die bolle neuzen indertijd? Dan kan de prijs wat gedrukt worden en het blijft toch leuk zo'n treinschakeling. Kunnen ze de dummy vol electronica steken, zoals dubbele speakers voor dé 59 sound!! [:D]
Ik mag toch dromen? [:)]

Sicco

citaat:
Geplaatst door ems

Da's goed nieuws, alleen heb ik daar als gelijkstroomrijder niet zoveel aan. Ik mag aannemen dat we bij Trix geen reeks 59 meer hoeven te verwachten??



Ik heb ook reeds bevestigd gekregen dat ze door die winkelier in elk geval met een gelijkstroomonderstel geleverd gaan worden.

Jurgen

Hmm, goed nieuws.

Echt nieuwe modellen moeten we niet verwachten, maar leuke kleurvarianten zijn altijd welkom.

M?rklin doet zijn best ondanks de financi?le moeilijkheden die ze (gehad) hebben.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

Blijkbaar nog steeds geen folder....
'We' lopen wat achter dit jaar [:D]