Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

marklin 2011

Gestart door wisselstromer, 03 januari 2011, 14:19:11 PM

wisselstromer

eentje die al wat meer weet precies ;-)
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

doomslu

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

eentje die al wat meer weet precies ;-)

Neen hoor. Ik bedoel: er zal veel geld gespaard kunnen worden...
Maar, misschien brengt N?rnberg ons nog een verrassing? We zien wel. [;)]

Even een beetje off-topic: wat N?rnberg en nieuwigheden in het algemeen betreft. De redactie van MSM heeft besloten alle nieuws dat we binnen krijgen direkt op de website te zetten (www.modelspoormagazine.com , rubriek nieuws). Ook vanuit N?rnberg zelf zullen we de nieuwtjes op dat moment doorspelen. Uiteraard komt er ook een ruime reportage van ons bezoek in nummer 101. [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Jurgen

M?rklin komt met de nieuwe reeks 28.

De loc heeft het nummer 2803 op de afbeelding. Dit is volgens mij toch 1 van de locs die de Benelux trekt of heb ik het mis?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kees-Jan

hee mooi zeker als het de juiste kap is!

Kees-Jan

('k ga de spuit al vast maar weer eens opzoeken.....[:D])

itchy

Ja hallo!? Hoeveel producenten zijn er nu al met dit model?! Piko, LSM/ACME, M?rklin, dan nog Kees-Jan,... komt er ook nog een Trix versie?!
citaat:
Geplaatst door Jurgen

M?rklin komt met de nieuwe reeks 28.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Kees-Jan

Ja Trix versie zou zeker mooi zijn.

Maare het gaat mij om het model (de uitvoering maakt me niet uit daar is de luchtspuit voor [:D]). Ik wil een goede basis hebben om varianten te maken, een BR 186 dus en geen 185 (185.2).

Bij Marklin zie ik in de folder veel leuke varianten voorbij komen zoals de zeebra's en de Railpool. Zelfs een 285 diesel van ITL!

Kees-Jan

Idd de reeks 28 kennen we nu wel [;)]

Driesel

citaat:
Ik wil een goede basis hebben om varianten te maken, een BR 186 dus en geen 185 (185.2).


Hier (http://medienpdb.maerklin.de/produkte/pdfs/Maerklin_NH-Prospekt_2011.pdf) staat "Formvariante". De afbeelding toont inderdaad een TRAXX 2E. Mooie foto trouwens van de 2815 te Keulen-West in de folder!

Dries

Kees-Jan

Ja das mooi en als het nu nog in de budget serie zit is het helemaal fijn.

Kees-Jan

wisselstromer

er zou trouwens terug een export folder komen bij marklin
dit verklaart mss de weinige belgische en nederlandse modellen
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

PeterBrz

hopelijk gaat men de juiste kleur gebruiken voor de reeks 28 ...
fingers crosst!

Jurgen

Hmm, ik dacht net "er is zo weinig voor Belgi?", maar de Thalys is ook als Belgisch bestempeld en dan denk ik dat men gewoon gedacht heeft aan onze portemonnee. [:D]

Spijtig dat het de nieuwste kleurstelling is, anders had ik hem gekocht. Deze past niet in mijn tijdperk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

Hopelijk komt Trix ook met de Reeks 28 , om de ??n of andere reden heb ik meer vertrouwen in een Reeks 28 van Trix dan die van LS.[:I]
De Thalys gaat hier z?ker verschijnen.[:p]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Hopelijk komt Trix ook met de Reeks 28 , om de ??n of andere reden heb ik meer vertrouwen in een Reeks 28 van Trix dan die van LS.[:I]


Blijkbaar niet, kijk maar in het draadje van Trix. Ze zouden enkel met de Thalys komen, zonder geluid want zonder decoder.
In schaal N komen ze wel met de gekende graanwagens.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Hopelijk komt Trix ook met de Reeks 28 , om de ??n of andere reden heb ik meer vertrouwen in een Reeks 28 van Trix dan die van LS.[:I]
De Thalys gaat hier z?ker verschijnen.[:p]

We zullen ons met de Piko moeten tevreden stellen, zeker? Is niks mis mee hoor. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *