Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Hallo Allemaal

Gestart door Mrboembas, 08 december 2010, 18:48:34 PM

Mrboembas

Hallo Allemaal,

Ik ben Daniel 30 jaar oud en gek op Treinen en bussen en alles wat met openbaar vervoer te maken heeft, ik kom uit Nederland. Ik heb modeltreinen van Lima, Fleischmann, Roco en Marklin, en modelbussen van HBmodels, Mastica en Rietze, en ik heb ook vele kartonnen bouwplaten van Nederlandse Treinen, en ik wil binnenkort zelf een kartonnenbouwplaat maken van de Belgische AM75-800 serie. En ik hou van dit soort forums om ideeen uit te wisselen enz.

Grtz,

Daniel.
 

eddy

Dag Daniel,
welkom op het forum,en laat maar foto's zien.Ik ben alvast benieuwd naar die kartonnen bouwplaten.

groeten eddy

Metpetergaathetbeter

Alvast welkom op het forum ! Ik hoop dat hier een leuke tijd mag beleven en dat je de informatie die je zoekt snel zult vinden.Ik hoop dat je hier een heleboel dingen moogt opsteken en hoop dat wij van jou ook nog iets mogen horen (of leren)! Tot later!
Groeten Peter[;)]

gjvdz

Iets? Ik zou liever heel veel van je horen [;)]
Mvg Giel-Jan

Michiel

Van harte welkom of het forum. En meteen beginnen met een serie 800 in kartonplaten nabouwen? Dat is pas origineel en heel interessant. [8D] Vooral laten zien hoe en wat, ok? [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Welkom, Daniel
Kartonbouw (of welke alternatieve / interessante bouwwijze ook) : doe maar [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

T03

Dag Daniel, welkom hier , veel plezier[;)]

Marc
"I have a train riding in my brain"

Paulogic

Welkom en geef er een Boem op Bas...
mvg,
Paul(ogic)

Durango

Welkom hier en veel plezier
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Stefan Appelmans

Welkom bij ons, Mrboembas!
stefan.