Mag het wat groter zijn?

Gestart door evan, 05 december 2010, 17:29:04 PM

Jurgen

Ben ik de enige die dit vind of lijkt volgende foto net echt?

Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Dirky

je bent waarschijnlijk de enige!  :D

conducteur

Het is wel heel erg mooi, maar heb toch al andere foto's gezien waaraan ik véél meer twijfelde..
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Paulogic

Mooie foto maar mij lijkt het ventje wat klein en mager tov de rest. Precies een schaalverschil maar tzal wel gezicht bedrog zijn zeker ? ???

Op de andere foto's heb ik dat gevoel niet.
mvg,
Paul(ogic)

evan

Het (m'n favoriete) preisertje is 1/32 schaal en is bij benadering even lang als een dwarsligger.  Dat is dus best in verhouding.

Omdat de opname van hoger genomen is, geeft het inderdaad een vertekend beeld.
Moest ik hem over de rails leggen ligt zijn nek op de rails en de enkels ook  :)

Jurgen,  Even gerust stellen, het is niet echt ;D

Nu is het niet de bedoeling van een "net echt" foto weer te geven.  Daarvoor is de afwerking nog niet ver genoeg gevorderd en is de foto er ook niet naar genomen.  (te weing licht,  etc...)

Bedankt voor jullie reacties ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

kasteel

@ evan
ik dacht dat een treinbiel een lengte had van 2 m 60 en een trambiel 1 m 80
dus wel wat groter dan een mens  ;)
Jan

evan

Nog een paar sfeermakertjes :)











Het leuke aan deze baan is, dat waar je ook staat er leuke invalshoeken zijn te bespeuren.  En zo stilletjes aan begint de baan ook gedetailleerd te raken.
Het heeft vaak een fabelachtig karakter, maar het is zo ontzettend leuk er midden in te vertoeven.  Bovendien met de I-pad worden de treinen bestuurd en kan je eender waar een trein nemen en rondreiden of gezellig rangeren.
De telexkoppelingen en de (wel robuuste) ontkoppelrails maken het nog plezanter :D

Tot de volgende bouw-update :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

volgens mij moet jij wat inkt in dat toestel van jou steken, allemaal foto's zonder kleur  ;D nee alle gekkigheid op een stokje fraaie (sfeer)beelden !  :o

Groeten Peter ;)

evan

#143
Hoi Forumvrienden,

Het is weer even geleden eer hier een update gegeven is.
Tussendoor hebben Patrick en ik verder gewerkt aan deze leuke baan :)

En hebben we gisteren een flesje geknald opdat de baan nu klaar is wat het Stations- en stadsdeel betreft.  Alhoewel een baan nooit klaar is. 

Ik kan meegeven dat er veel ballast aan te pas is gekomen :o

Nu volgt het industriële deel met Locdepot en DRAAAAAAIschijf !  :P

Alvst nog wat sfeerbeeldjes en ik heb wat close up en overzichtopnames gemaakt en ga deze ook in een filmpje monteren.  Echter weet ik niet of dit vandaag nog lukt...
















Groetjes

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

TBCédric

Zeer Zeer mooi! Alleen heb ik nog nooit gehoord van een daaischijf maar ik ken wel een draaischijf ;) .
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

evan

Citaat van: LS Models op 25 augustus 2013, 17:18:46 PM
Zeer Zeer mooi! Alleen heb ik nog nooit gehoord van een daaischijf maar ik ken wel een draaischijf ;) .

Bedankt ;)  Heb het aangepast
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steven123

Ja watte  :D
Dat kan ik geloven dat er daar een fles op geknald is, het resultaat is zeker de moeite! proficiat aan allebei  8)
Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

evan

Bedankt Steven ;)

Hierbij een filmpje waar al meermaals achter gevraagd is :)


http://www.youtube.com/watch?v=1IdV1GFsbjM&feature=youtu.be

Groetjes

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky


Stieven76

Prachtig gedaan. Begin die grote schalen wel mooi te vinden..  ;D