Forum-meeting : Heist-op-den-Berg

Gestart door rixke rail, 08 november 2010, 12:45:13 PM

erik de noorman

Ik kan voor 95% zeggen dat ik wel aanwezig zal zijn.

Erik.

Metpetergaathetbeter


loebaske

Bedankt voor de info Rixke, ik zal er met veelplezier aanwezig zijn....

railman56

vermits er 2 afvallen kunnen er enkele bijkomen zeker?[:D]
dan kom ik zeker met mijn echtgenote die (als jullie het goedvinden) een groepsfoto kan maken en enkele sfeerfoto's van het evenement (eventueel voor een verslagje voor MSM indien er niemand anders reeds beschikbaar is)[:)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

erik de noorman

Ik zal er zeker zijn. Ik heb mezelf een dag onbetaald verlog gegeven.[:)]

Erik.

loebaske

Het zal een ferme leuke boel worden [:)][:)][:)]

factageklerk

Wel ik vond dit een zeer geslaagde versie van een forummeeting[:)] We werden vriendelijk onthaald met de nodige uitleg. Het is een prachtige collectie die de moeite waard was om te bezichtigen. En last but not least we hadden de dag afgesloten met een natje en een droogje [:D][:D][:D]Dat was een heel goed idee Rixke en zoals gewoonlijk de afwezigen hadden ongelijk[:p]Wie levert de foto's en het tekstje voor MSM?
 

Gerolf

Met 16 in het museum, en met 9 aan tafel. Beide delen waren de moeite waard [8D]
Een paar nieuwe gezichten, enkele die-hards, maar ook enkele "vaste forummeetingbezoekers" die er deze keer niet waren.
Ik heb me in elk geval goed geamuseerd, en 'k was niet de enige, denk ik [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Zoals Factageklerk en Gerolf reeds vertelden leuke voor-en namiddag gehad met de Forum-vrienden, zoals degenen voor mij reeds vertelden
hadden de afwezigen ongelijk. Bovendien de plaatselijke middenstand gesponserd met het eten van een toch wel smakelijk streekgerecht.
Alvast bedankt Rixke rail voor het idee, zeker vatbaar voor herhaling maar dan elders !

Wat denk je mochten wij nu eens wat organiseren waar ??n of meer workshops zouden gegeven worden ? 't Is maar een idee, het moet nog wat rijpen !

Alvast bedankt voor het gezeldschap en een leuke dag !

Groeten Peter[;)]

loebaske

Voila, we zijn weer thuis na een fijne dag, bedankt Rixke, je heb er je werk van gemaakt [;)][;)]
Spijtig dat ik niet de zoon was van de verzamelaar in kwestie [:D][:D]
In ieder geval meer dan de moeite waard om een bezoek te brengen, iets dat je anders niet meteen zou doen, want ik kende dit museum niet en Heist-op-de-berg ligt niet aan de achterdeur voor sommige.
Het maaltijd was heerlijk en weet nu ook waar tegaan smullen als tussenstop. Tijdens en na het eten kwam alles maar goed op gang, zoals het is op een meeting, we heeben over van alles en nog wat gepraat, maar just niet over treintjes [:D][:D][:D][:D]

Is er een mogelijkheid van de lieve fotografe van dienst me enkele foto's door te mailen, is maar dat ik een map heb op de peecee van bijna alle meetings, en enkele voor de afwezige, of voor in ons lijfblad...

Was weer leuk om enkele nieuwe gezichten te leren kennen en de oude "die hards" all?, hop naar de volgende meeting[:p][:p]
Was er daar aan tafel sprake van ergens in een bierkelder[?][?][?]


Johnnytrein

Bestaat dat dan een bierkelder vol treintjes ?[:)]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Bestaat dat dan een bierkelder vol treintjes ?[:)]



Nee, uit flesjes bier die niet uit geraken !

Groeten Peter[;)]

marc goovaerts

Het was inderdaad de moeite (dankewel Eric). Niet om er elke week naar toe te trekken, maar elke modeltreinliefhebber zou er toch eens moeten binnenspringen.

Enne... die bieren zijn enkel nog interessant voor verzamelaars, waarschijnlijk veel minder om nog te drinken, wegens antiek.

bumper

Ook ik sluit mij volledig aan met wat voorgaand gezegd is.
Bedankt Rixke voor de inspanning om dit te organiseren.Het was heel tof.
Ludo.
 

railman56

voila, ook thuis na een gezellige dag [;)]. wel 2 maal in de file gestaan [xx(]
op het laatste moment nog beslist om mee te gaan en geen seconde spijt gehad. enkel het museumbezoek meegedaan wegens nog andere verplichtingen (familiewandeling in de omgeving).
de fotografe zal morgen de foto's vrijgeven (ik heb ze al gezien [:D][:D])
bedankt voor de organisatie en de gezelligheid
marc

het artikeltje wil ik ook wel maken indien geen andere vrijwilligers
wat is het fijn om een beetje kind te zijn