Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

hallo ben nieuw hier

Gestart door gaico, 07 november 2010, 20:53:46 PM

gaico

ik heb van mijn vader een heel deel gekregen van zijn treinen van vroeger. nu ik wil er aan beginnen maar ik zit met zoveel vragen. de merken da ik vooral heb is lima en joef of zo iets. het matriaal is nog in redelijke staat maar is mss toch aan verniewing toe.nu in deze tijd dat ik mss beter kan gaan zien voor digitaal rijden en de rest komt later.nu nog een kleine vraag ik woon in paal (beringen) zijn er mensen die in de buurt van paal wonen waar ik eens mee kan praten over de hobby.

Metpetergaathetbeter

Tim,
Alvast welkom hier op het forum ! Hier op het forum zijn wel mensen die woonachtig zijn in Limburg, en die( daarom hoeven ze niet van Limburg te zijn) je zullen helpen als je vragen hebt.
Groeten Peter[;)]

Geert

Welkom,

ik merk op je gebruikersprofiel dat je geen leeftijd hebt. Eeuwig jong dus, eigenlijk perfect voor deze hobby.

Beslis niet te snel over dat digitaal rijden. Informeer eerst welke mogelijkheden er zijn, wat dat allemaal kost enz?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

hobbyist

DaG Gaico, Ik ben van Beringen. Maar er zijn natuurlijk nog wel meer (G)Limburgers. Welkom op de ze forum.

gaico

ik ben er vergeten bij te zeggen dat ik alles van ho heb

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

eddy

Hoi Gaico,

Ik ben van Laakdal,ook niet ver van Beringen.
groeten eddy

Michiel

Tim, ook van mij een van harte welkom op dit forum gewenst!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Welkom, gaico

Goed dat je je eerst uitgebreid informeert, en hier heb je wel wat mogelijkheden [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stefan Appelmans

Welkom Gaico.
Jouef en Lima waren de goedkope treins van de jaren '60 en'70.
maar dat reed wel deftig. Ik denk dat digitaliseren altijd mogelijk is, maar vraag het beter aan iemand die digitaal gebruikt.
stefan.

Paulogic

Welkom,

toffe pee uw pa ! hij zet u op de weg naar een heeeeeel leuke
hobby. En hier zit je echt wel goed, een hele hoop ervaring
gebundeld in een forum.

En Lima, Jouef daar zijn velen onder ons met begonnen !!
mvg,
Paul(ogic)

Ludwig

Welkom op het forum Gaico [;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

gjvdz

Welkom [:D]
Hier vind je alles.
En wat je niet vind vraag je gewoon [;)]
Mvg Giel-Jan

railman56

hartelijk welkom op het forum
lima, jouef doet ook mij terugdenken aan lang vervlogen tijden, alhoewel hier ook nog wat in dozen steekt
ikzelf ben van antwerpen maar vragen kan je altijd stellen
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

vanmiegroet

Welkom.
Vragen over moeilijke en onmogelijke projecten?
Stel ze maar aan mij.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer