Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Baan onder hangende kast

Gestart door conducteur, 27 oktober 2010, 15:00:31 PM

conducteur

De onderkant van de kast in de garage komt op 122cm hoogte, daaronder heb ik echter 500cm op 90 cm vrij om eventueel een baan te bouwen. Echter het probleem is de beperkte hoogte. Hoe zouden jullie in dergelijke situatie een baan bouwen met zichtbaar niveau en ??n schaduwstation? Kwestie van bereikbaarheid enzo...
Ik dacht aan volgende verdeling 40cm tussen grond en schaduwstation-schaduwstation-25 cm ruimte- zichtbaar niveau, dan blijft er nog 60 cm over om een Ardens landschap te bouwen?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

hhmm ... in een garage ... Dat wil zeggen een allesbehalve constante temperatuur - ik neem nu aan dat de garage verder in gebruik is, en de poort dus regelmatig opengaat.

Wat je hoogte-indeling betreft: het laagste nivo van je zichtbare gedeelte zou dan op 65cm komen. Dat is wel erg laag. Zelfs zittend heb je dan nog steeds een kikvorsperspectief.

500 x 90 is natuurlijk een verleidelijk groot oppervlak ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

gjvdz

Mijn baan staat op 55 cm hoogte. Ik zet me gewoon op een kussen op de grond en rijden maar [:D]
Indien de garage nog gebruikt wordt om elke dag je auto in en uit te rijden wordt dit inderdaad lastig.
Mvg Giel-Jan

conducteur

De temperatuur in de garage is redelijk constant, de auto staat buiten.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum