Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

de retour

Gestart door Loko, 26 oktober 2010, 21:55:27 PM

Loko

Hoop nu in het juiste vakje te zitten,Een nogal druk leven de laatste maanden.Nu pas weer even rustiger aan, een beetje afkikken van de minnibaantjes wedstrijd, op het laatste me nog erg moeten haasten om de baan nog iets of wat rond te krijgen.
Besef nu pas maar goed wat een immens werk het is om een treinbaan te maken, er komt zowat van alles bij zien. Het heeft me nog dichter, intenser bij de hobby gebracht.
Zoals ik in dit forum al ergens anders las maakt het niet uit wat de uitslag is, het maken, deelnemen en vooral de respons en meningen van anderen doen je genieten en vooral evolueren. Het is een supper ervaring die ik eenieder ten zeerste aanraad.
Hierbij een oprecht dankwoord aan de organisatie, in het bijzonder Luc Dooms, door wie ik zelf in gang geschoten ben en nu eindelijk "met treintjes kan spelen".
Thierry Lateste, Post 7

Metpetergaathetbeter

Thierry, alvast welkom op het forum, ik las je introduktie in een anderforum (forumbaan).
Moet zeggen knappe baan die jij had in Mechelen en in mijn top 3 stond je!Hoop nog vaak van U iets te vernemen of te horen!
Groeten Peter[;)]
Misschien had je dit berichtje beter ingegeven Forum over Mini-baantjes -wedstrijd[;)]

Michiel

Hallo Thierry,

ik was toch wel enorm onder de indruk van jouw Post 7. Indrukwekkend hoe je de sfeer hebt kunnen creeren. Als ik het stilletjes mag zeggen, jouw baantje was mijn persoonlijke favoriet. [;)]

Welkom in ons midden, Thierry.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

modelbaanHO

Hallo Thierry

Welkom. Ik hoop dat je veel van je creaties hier op het forum zal laten zien. Ook bij mij stond je in de top 3 van kandidaten voor een ereplaats.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Loko

Sfeer daar draait het ook volgens mij om, alle banen die me ooit begeesterd hebben gingen om sfeer. Ik bedoel; denk nu eens aan die laatste sc?ne in de film Casablanca, mistig, een vliegveld, the last kiss... sfeer op en top.
Voor mij persoonlijk was het de baan Janakpur die er " bosj op" was,weeral sfeer.
Zonder twijfel DE pionier en nummer ??n in het scheppen van sfeer; John Allen,absolute aanrader, verplichte lectuur in feite.
En nummer twee "Andre Hazes" natuurlijk;

mini-bs

Hey Thierry,

zoals ik je al gezegd had op de expo: je baantje is pure kunst! Heel mooi sfeerbeeld (met tegenstelling arm-rijk)en een intrigerende technische kant (zowel qua sporen als aan de achterkant).
Kijk al uit naar de beschrijving in msm.

grtz,
R
 

Gerolf

Welkom, Loko [8D]
Je minibaantje was ook wat mij betreft helemaal "raak", en je zit terecht op een ereplaats in de uitslag.
Je hebt met "post 7" getoond dat we wat van je kunnen leren, dus wees niet te verlegen om te reageren in andere draadjes [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

weeral genieten van iemand zijn modelbouwkunsten [:p][:p]
hartelijk welkom in ons midden
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Loko

Bedankt voor de complimentjes maar eerlijk gezegd voel ik mij daar ni zo goe bij,
fun and fun, no mercie.
En zoals  Gerolf zei manifesteer ik me wel nog op andere topics.
Heb nog wat leuke vragen, nu even niet want ben een beetje depri,
mijn favoriete voetbalploeg ligt uit de beker van Belgie. ( Den Iendracht)

Ludwig

citaat:
Geplaatst door Loko

Bedankt voor de complimentjes maar eerlijk gezegd voel ik mij daar ni zo goe bij,
fun and fun, no mercie.
En zoals  Gerolf zei manifesteer ik me wel nog op andere topics.
Heb nog wat leuke vragen, nu even niet want ben een beetje depri,
mijn favoriete voetbalploeg ligt uit de beker van Belgie. ( Den Iendracht)



tja Loko het kan niet altijd mee zitten h?.
Toch welkom op het forum.[;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2